Foto bij 25

Vond hij me leuk? De woorden van de brief spookten door mijn hoofd. De brief viel uit mijn handen en lande zachtjes op de grond. Ik staarde er naar. Ik pakte mijn mobiel en opende een pinggesprek met Justin. Ik staarde naar het beeldscherm. Ik wist niet of ik iets moest zeggen. Ik gleed met mijn vingers over het Qwerty-toetsenbord en besloot toen iets te zeggen, maar wat? Moest ik het hebben over de brief? Ik legde mijn Blackberry weg. Ik kon nu niet met hem praten. Ik stond op en liep naar de douche. Ik kleede me uit en legde my pyjama weg. Ik draaide de kraan open en vulde het bad met warm water. Ik deed mijn haar in een knot en stapte voorzichtig in het bad. Ik ging in de badkuip liggen. Dit had ik gemist. Ik sloot mijn ogen en genoot van het warme bad. Mijn mobiel trilde op een kastje en ik schrok ervan. Ik was te moe om op te staan en te nieuwsgierig om te blijven zitten. Mijn nieuwsgierigheid won. Ik stond op een handdoek en pakte mijn mobiel. Ik zag dat ik een pingberichtje had van Justin.

Justin: Ik weet dat je de brief hebt gelezen. Je bent te nieuwsgierig om het te laten liggen.

Ik schrok ervan. Ik kon ook nergens meer naartoe want als ik hem vergrendelde of wegging zou de "D" veranderen in een "R" en zou Justin weten dat ik het heb gelezen
.
Jess: Ik weet het. Ik wist alleen niet zo goed wat ik moest zeggen.
Justin: Snap ik. Ik moest het van mezelf ooit tegen je zeggen.
Jess: Waarom? En wat is de echte reden dat je weg bent gegaan?
Justin: Ik weet niet & ik wou jou niet in de weglopen.
Jess: Met wat?
Justin: Met Jason en gewoon thuis. Ik vond wel dat ik lang genoeg daar was gebleven.
Jess: Ik vind van niet. Je had moeten blijven. & lieverd, je loopt me echt niet in de weg.
Justin: Jawel, ik zou alles erger maken met Jason.
Jess: Niet! Ik hoef geen vriendje die onaardig doet tegen mijn vrienden.
Justin: Wat deed hij dan?
Jess: Jullie waren aan het bekvechten, remember?
Justin: Oh, ja...

Waarom heb ik gezegd "vrienden"? Dit kwam nu zeker hard voor hem aan. Sukkel dat ik was. Als ik had gezegd "die onaardig doet tegen jou" zou hij hoop krijgen. Ik vind hem wel leuk en lief. Maar ik was niet verliefd op hem, niet zoals ik was op Jason.

Reageer (8)

  • Zaynstagram

    Je moet verliefd worden op Justin, want hoe ziet die Jason eruit? ;D

    xoxo'

    1 decennium geleden
  • Pinkpancake

    Ahhh Justin!!!! maaaarr.......... ze zei: niet zoals ik op Jason WAS!!!
    Let op WASWASWAS!!!!!!! dus het komt allemaal wel weer goed!!! xD

    XxX

    Ps: hoop ik!!!!

    1 decennium geleden
  • Elysian

    arme justin.. snel verder

    1 decennium geleden
  • definitly

    pfff mij een beetje de schuld gaan geven he?:W

    1 decennium geleden
  • JasonMcCan

    beter word ze even gek op justin(:
    en beter gaat die jason weg (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen