Foto bij 24

Justin sloeg zijn armen om mij heen. 'Ik ga je missen.' Fluisterde ik en probeerde mijn tranen in te houden. 'Ik jou ook. En we gaan pingen.' Zei Justin en ik knikte. We lieten elkaar los. 'Nog bedankt voor alles.' Zei Pattie voor de vijftienmiljoenduizendste keer. 'Het is oké Pattie. En jullie mogen wel vaker langskomen. Ook voor de gezelligheid.' Zei mijn moeder. We liepen naar buiten en ik zag een zwarte Range Rover staan. Ik besefte nu pas echt dat hij weg zou gaan. Het klinkt misschien raar, want zo close waren we niet maar missen ging ik hem zeker. Justin gooide zijn koffer in de achterbak. Pattie stapte in en Justin keek me verdrietig aan. Hij gaf eerst mijn moeder een knuffel en daarna mij. 'Dag en bedankt dat ik hier mocht blijven.' Zei hij voordat hij de auto instapte. Ik hoorde de auto grommen en voorzichtig reed Pattie weg. Mijn moeder en ik zwaaiden en ze zwaaiden terug. Samen liep ik met mijn moeder naar binnen toen ze uit het zicht waren. Ik pakte de envelop van de keukentafel en rende naar mijn kamer. Ik ging op mijn bed zitten en opende de envelop. Er zat een brief in. Ik vouwde het papier open.

Lieve Jess,

Ik had dit allemaal kunnen zeggen recht in je gezicht kunnen, maar ik heb daar de ballen niet voor. Het klinkt raar, want eerst had ik schijt aan alles. Ik vind dat ik je dit eerst even moet vertellen. Christian - een vriend van mij - die heeft jou gister ge-sms't. Ik heb geen idee waarom en ook niet hoe hij jouw nummer heeft gekregen. Ik weet ook niet wat erin staat, want dat wou hij niet zeggen. Het spijt wat hij had gestuurd, ik weet zeker dat het iets doms of bedreigends was. Ik wil ook even zeggen dat ik je een heel lief meisje vind, misschien zelfs meer dan dat. Ik ben je steeds leuker en leuker gaan vinden. Jason had gelijk en misschien was ik ook jaloers. Ik weet het eigenlijk wel zeker. Het spijt mij voor mijn jaloerse gedrag en dat ik dit vertel via een brief. Ik kan mijn gevoelens voor een meisje niet uiten waar zij bij is. Ik moet gaan, want het is al middernacht. Veel plezier met Jason, Caitlin en je familie. Ik hoop dat we elkaar snel weer zien. Ik ga je missen, Jess, heel erg.

Love,
Justin.

Reageer (18)

  • Jerauhl

    snel verder <3333333

    1 decennium geleden
  • LaBrownie

    Cute!

    Nu Snel verder want ik ben ziek!<333

    1 decennium geleden
  • iiLovaticx

    dahw wat schattig,
    ik had weer wat leuks telezen in de bus naar school haha.
    Verdurr xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen