“Dat vind ik lief van je.” Zei Taylor, na jullie kus ‘afgerond’ te hebben. “Ik ben ook blij dat ik met jóu in een film mag spelen.” Je giechelde. “Haha, mag ik je nog iets zeggen?” In Taylors ogen verschenen pretlichtjes. “Toe maar?” “Eerst even een vraagje, heb jij al gehoord of ergens gelezen hoe de Divine-reeks afloopt?” Je lachte, want je wist al zeker dat Taylor dát niet wist. Je wilde alleen wat bevestiging. “Nee? Hoe dan?” Je keek hem duivels aan. “Ja, dat ga ik niet zeggen, grapjas. Daar kom je nog wel achter.” Taylor trok een pruillipje. “Maar dit is nog maar het eerste deel! Dan moet ik veel te lang wachten!” Jammerde hij. Je sperde je ogen wijdopen. “Het eerste deel?! Waarom heb je dat niet eerder gezegd?” Taylor veegde nonchalant een plukje haar uit je gezicht. “Ik dacht dat je dat wel wist.” Je mond viel open. “Ik moet dus niet in één film spelen?” Taylor schudde lachend zijn hoofd. “Nee, gekkie. Hoe denk jij dat ze drie boeken in één film kunnen proppen?” Je schudde je hoofd. “Nee, dat kan inderdaad niet. Er gebeurt veel te veel daarvoor.” Maar toch had je dat niet gedacht. Je moest in drie films spelen, dríe! Dat was echt geweldig! En als de films net zo’n succes zouden worden als de boeken… “Wow! Ik word beroemd!” Gilde je blij. Taylor barstte in lachen uit. “Dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Maar,” hij tikte waarschuwend op je neus, “pas op voor de paparazzi.” Je rolde met je ogen, maar moest nog steeds lachen omdat je ontzettend blij was. “Daar bescherm jij me wel tegen, toch?” Grapte je. Je dacht terug aan die keer voor het hotel, toen Taylor ontzettend kwaad was geworden. “Jaja, tuurlijk. Ik zal jou altijd beschermen.” Hij sloeg zijn armen om je heen en je smolt, omdat het zó ontzettend lief was. “Dat is het liefste wat een jongen ooit tegen me gezegd heeft.” Fluisterde je emotioneel. “Ik weet nog wel veel lievere dingen om over je te zeggen.” Taylor kuste je op je kruin. “Maar nu gaan we echt naar binnen hoor, straks komen we nog te laat ook!”

Reageer (6)

  • TimeTravel

    Love Like Woe! dat liedje is van de ready set (:

    1 decennium geleden
  • Unbroken13

    snel verder ajb (A)
    het is echt ge wel dig!!!

    1 decennium geleden
  • quirinaaaxx

    cutee, en snel verder!

    1 decennium geleden
  • DUNBAR9

    Snel verder !!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Lizacullen

    OMG wat ene geweldig verhaal Taylor I(L)u!
    snel verderr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen