Foto bij 23

Ik werd wakker van een vage droom. Jason had me gekust en toen ik daarna mijn ogen open deed keek in Justins ogen. Ik viel toen daarna toen daarna in een gat en werd achterna gezeten door een man met een mes. Ik keek naast me en ik zag dat Caitlin nog sliep. Ik stond op en trok mijn rolgordijn een stukje omhoog. Het was nog donker. Ik keek op de klok en zag dat het half 6 was. Ik was totaal niet moe dus ik ging naar beneden. Halverwege de trap hoorde ik iemands deur opengaan. Het was de deur van Justins kamer. 'Justin?' Fluisterde ik. 'Oh, Jessica. Ik had je niet zo vroeg wakker verwacht.' Zei hij en liep met ziojn koffer naar me toe. 'Ga je echt weg?' Vroeg ik en hij knikte. 'Oh ja. Ik wil dat je dit openmaakt als ik weg ben.' Zei hij en gaf mij een envelop. Ik knikte en samen liepen we naar beneden waar mijn moeder op de bank zat. 'Goeiemorgen. Jess, waarom ben je zo vroeg wakker?' Vroeg ze en ik haalde mijn schouders op. Ik plofte neer op de bank en staarde naar de tv. 'Ik maak voor jullie wel een omelet.' Zei mijn moeder en ze liep naar de keuken. 'We gaan elkaar waarschijnlijk nooit meer zien.' Zei ik. 'We kunnen toch afspreken.' 'Je bent 99% van het jaar op tour.' 'Ik laat je wel overvliegen en rond Kerstmis ben ik vrij. Ik kom dan wel langs.' Ik knikte en zuchte diep. Justin stond op en kwam naast me op de bank zitten. 'Niet zo verdrietig zijn, lieverd.' Zei hij en sloeg zijn arm om me heen. Hij trok me naar hem toe en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. 'Ik ga je missen, shawty.' Fluisterde hij.


Volgend deeltje wordt het pas leuker. Heb besloten om jullie 1 deel te laten wachten. Ik ben niet aardig, I know ghehe.

Reageer (10)

  • definitly

    aldkfdajoin,,, jij bent echt gemeen!

    1 decennium geleden
  • chadwick

    aaaah ik wil echt weten hoe het verder gaaat
    omgodddddd snel snel heeeeel snel verder <3
    wedden dat er in die brief iets staat ofzo dat hij haar leuk vind weet ik veel.
    grote fantasie ;$
    trouwens, die droom die heb ik ook een keer gehad :o

    1 decennium geleden
  • Jerauhl

    pff..
    flauwert. o:
    snel verder <333333

    1 decennium geleden
  • JasonMcCan

    omg. nee je bent idd niet aardig.
    ga nou verdeeeeeeeeeeeeeer ):

    1 decennium geleden
  • rideonbiebs

    <33333333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen