6.
Gabriëlle
Je zat in de zetel in de woonkamer.
Je keek op de klok , het was al 19.26.
Robert kwam de kamer binnen en ging naast je zitten .
Het was stil.
Hij keek je aan met zijn doordringende ogen .
Jebrak de stilte door te zeggen : "En wat nu ?"
Hij keek je geschroken aan .
Hij deed zijn mond open om iets te zeggen maar deed hem daarna weer dicht.
"Van mij mag je haar altijd komen opzoeken , zolang het haar gelukkig maakt.":zei je.
"Maakt het jouw gelukkig ?": vroeg hij.
Je kreeg een krop in je keel . Met een aarzeling in je stem zei je :"Zolang zij gelukkig is ... ben ik dat ook."
Je keek naar de grond , je wist dat het pijn deed als hij in je buurt was , het liet je denken aan de gelukkige tijden die jullie samen haden .
"Wil je iets drinke ? Een glaasje wijn ?"zei je uiteindelijk.
"Ja graag." zei hij verlegen .
Je ging naar de keuken en pakte twee wijnglazen en een rode fles wijn .
Je ging terug naar de woonkamer en Robert zat naar de tv te staren .
Je goot twee glazen in en gaf er een aan Robert en zelf nam je ook een glas.
Hij nam een sip van het glas.
Jij goot het ganse glas in één keer naarachter en nam nog een glas en nog één ...
Je voelde je vreselijk.
Je was dronken .
Je keek naar Robert en vond hem vreselijk sexy.
Je kroop naar zijn kant van de zetel en ging zo dichtbij dat je nogmaar drie centimeter van zijn gezicht afwas."Ik vind je ongeloofelijk heet !" zei je voordat je voorzichtig zijn lippen kuste .
Reageer (1)
Snel verder!!!!!!
1 decennium geleden