Foto bij 22

'Weet je nog steeds niet van wie de sms'jes zijn?' Vroeg Caitlin en ik schudde mijn hoofd. We zaten - weer - op mijn bed. De meeste gasten waren weg. Jason was even met zijn vriend ophalen van zijn huis - want die zou bij hem een week blijven. Mijn oom, tante en mijn twee neven zaten beneden met mijn ouders en mijn broertje te praten en Justin die zat waarschijnlijk in zijn kamer. Ik had hem niet meer gezien sinds ik tegen hem aan botste. 'We gaan de politie inschakelen en dan laten ze tijgers op hem los en dan doen ze Kung Fu trucjes op hem en dan is hij dood..' Riep Caitlin uit het niets. Lachend ging ik liggen op mijn heerlijke waterbed. 'Je hebt een grote fantasie, Cait.' Zei ik met een glimlach. Jason en zijn vriend kwamen lachend binnen. Het eerste wat mij opviel was dat Jason een pet op zijn bruine haren had, waardoor zijn blauwe ogen nog feller waren. Zijn vriend had krullend, blond haar en was even groot als Jason. 'Nick, dit zijn Caitlin en Jessica.' Wijzend naar ons om de beurt. 'Hey.' Zei hij met een schattig glimlachje. In mijn ooghoeken zag ik Caitlin met een glimlach van oor tot oor naar hem kijken. 'Ik en Caitlin wouden net de film Nightmare On Elmstreet kijken.' Loog ik. De jongens knikten en ik stond op om de film te pakken die in een kastje lag. Ik knipoogt onopvallend naar Caitlin. Ik stopte de film in de DVD-speler en deed de TV aan. Ik zag dat Nick naast Caitlin was gaan zitten en Jason naast Nick. 'Ik ga even snel naar de badkamer.' Deelde ik mee en liep naar de badkamer. Uit Justins kamer hoorde ik een gitaar spelen en hem zingen. Ik stopte en legde mijn oor tegen de deur aan. 'Finally if I didn't make her cry, she wouldn't be with another guy. Nothing can cure my heartache, cause I'm experiencing what they call heartbreak. It's going to hurt worse as long as I stay here.' Zong hij. Hij stopte en ik hoorde dat hij zijn gitaar weglegde. Ik wilde weglopen maar de deur ging open en ik hoorde hem mijn naam fluisteren. Ik draaide me rustig om en zag dat hij nog snel een paar tranen wegveegde. 'Gaat het wel Justin?' Vroeg ik en liep voorzichtig naar hem toe. Hij knikte en keek toen naar de grond. Ik sloeg mijn armen om hem heen. 'Het gaat helemaal niet met je. Wat is er?' 'Ik weet niet. Ik voel me opeens zo down.' Zei hij. 'Ga maar naar Caitlin en de rest. Ze wachten op je.' Fluisterde hij. 'Kom mee.' Stelde ik voor. 'Nee. Ik ga even douchen en dan slapen. Ik moet morgen namelijk vroeg op.' De gedachte dat hij morgen weg zou gaan maakte me verdrietig. 'Slaap lekker.' Fluisterde ik in zijn oor en drukte een kusje op zijn wang. Er verscheen een glimlach op zijn gezicht, maar zijn ogen waren gevuld met tranen.



Het deeltje dat hierna komt wordt leuker. Dan gebeurt er iets. Ik ga er niks over vertellen, want ik ben gemeen.

Reageer (12)

  • IAmMeForYou

    Aww
    Super Snel VERDER <3<3<3<3<3<3<3<3<3

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    VerderVerder<33333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen