103. Etwas vergessen?
De avond verliep gezellig. We hadden terug zo ver gekregen dat hij niet meer zat te piekeren over Friedolien. Het zou toch allemaal op z’n pootjes terecht komen. Hoopte ik. Ach, ik mocht niet de pessimist uithangen. We zaten in de zetel naar het laatste deel van een film te kijken. Gucci lag aan mijn voeten terwijl ik tegen Bill aanleunde. De aftiteling rolde over het scherm en Tom keek op zijn horloge nadat hij zich had uitgestrekt. “ Oh god, het is al tien na elf. Ik denk dat ik dan maar eens naar mijn bed ga.” Gaapte hij. “ Goed idee.” Zei ik terwijl ik mij recht zette. Bill drukte de tv uit en stond toen ook recht. “ Slaaplekker broertje.” Zei hij tegen Tom. Hij strekte zijn arm uit naar mij zodat ik recht zou staan en zijn hand vast nam en dat deed ik ook. “ Slaaplekker. Ik zet eerst nog de glazen weg.” Antwoordde Tom terwijl hij een poging deed om recht te staan. Ik wenste Tom ook welterusten en liep hand in hand met Bill de gang in. Mijn tas stond nog steeds op de plaats waar ik hem deze avond had achtergelaten. Bill bukte zich een beetje en nam mijn tas op. Ik deed teken dat ik hem wilde dragen maar hij negeerde me en droeg mijn tas mee naar boven. “ Maak jij je maar eerst klaar hoor ,liefje.” Zei ik tegen Bill toen we in zijn kamer aankwamen. “ Ik ga wel na jou nog even de badkamer in.” Bill knikte en verdween.
Niet veel later wandelde hij terug binnen, net zoals de eerste keer in zijn boxer. Door zijn perfecte lichaam te zien kreeg ik kippenvel en werd ik wat opgewonden. Hij was zo mooi, en van mij. ik zou hem nooit afgeven, dat beloofde ik mezelf. “ Je kan in de badkamer.” Glimlachte hij toen hij me zag kijken. “ Dank je.” Grijnsde ik. Ik nam mijn tas van het bed en wandelde naar de badkamer. Als ik er was deed ik de staart uit mijn haar en verwijderde mijn make-up die ik nog aanhad. Ik opende mijn tas en rommelde erin. Mijn hart sloeg een slag voer. Ik bleef maar rommelen in mijn tas maar vond het niet. Mijn moeder was vergeten een pyjama in mijn tas te steken. Typisch, dacht ik geërgerd. Wat nu? Ik keek naar mezelf in de spiegel boven de lavabo. In mijn ondergoed slapen? Er zat niets anders op. Ik beet op mijn onderlip. ik hoefde mij toch eigenlijk niet te schamen voor mijn lichaam. En Bill was mijn vriend, dus erg zou hij het wel niet vinden toch?
Ik stopte alles dat ik uit mijn tas had geslingerd er terug in en begon me uit te kleden. Gelukkig had mijn moeder er wel vers ondergoed ingestoken dus deed ik deze maar al aan. Terwijl ik mijn vuile was wegstak dacht ik plots aan iets. Ik hoopte dat Tom al boven zat. Ik zou niet willen dat hij me zo zag. Dat was meer iets privé, wat logisch is. Ik hield mijn jeansbroek,T-shirt en truitje voor mijn halfnaakte lichaam en deed voorzichtig de badkamer deur open. Ik zag niemand op de gang dus het was de moment om snel naar Bill zijn kamer te lopen.
Toen ik binnenstormde keek Bill me eerst raar aan. “ Wat is er?” vroeg hij. “ Niets, mijn ma heeft vergeten en pyjama mee te geven om in te slapen.” Zei ik. “ Je vind het toch niet erg als ik in mijn ondergoed slaap?” vroeg ik terwijl ik mijn kleren over een stoel ging die in Bill zijn kamer stond. Ik keek Bill aan en zag hoe zijn ogen blonken nadat hij me had aangekeken. “ Natuurlijk niet liefje.” Zei hij. Ik glimlachte scheef. Bill maakte plaats in bed zodat ik naast hem koon liggen. Nadat ik mijn jeansbroek over de stoel had gehangen liep ik naar het bed en kroop onder de lakens dicht tegen Bill aan. “ Heb je koud?” vroeg hij overbodig. “ Ja.” antwoordde ik kort. ik legde me zo dicht mogelijk tegen hem aan. Het was zalig om terug naast hem te liggen en zijn huid tegen de mijne te voelen. Langzaam wreef Bill met zijn hand over mij bil, waardoor ik kippenvel kreeg van genot.
Reageer (6)
snel verder!
1 decennium geledenaahw ze zijn echt lief samen
1 decennium geledenIk vind ze echt nog steeds schattig! <3
Snel verder! <3
Verder!
1 decennium geledenHehe, ze had zich ook even aan kunnen kleden en dan een t-shirt aan Tom gaan vragen xd
1 decennium geledensnel verder (:
xxx
here you are hotness.
1 decennium geleden_O__O__O_
verder!<33333333333333