OO4.
Met een grote auto reed de moeder van Caitlin en Christian ons naar het vliegveld. Achterin waren die stoelen, in het midden twee met ertussen in zo'n paadje zodat je naar de achterste die toelen kon en voorin langs de bestuurder nog een bijreidersstoel. Ik zat achterin met Chaz en Ryan. En natuurlijk in het midden. Caitlin zat schuin voor me en Christian aan de andere kant. Chaz, Ryan en Christian waren ditkeer niet aan het xboxen -logisch want dat kan ook niet in de auto xd- maar aan het spelen op hun DS. "Cha-h-az, wanneer mag ik nou een keertje ?" "Niet." Mompelde hij terweil hij druk naar het beeldschermpje aan het staren was. "Waarom niet ?" "Omdat jij anders eigenlijk voor mij speelt en dan verlies ik." "Wil je daarna zeggen dat ik slecht speel ?" "Jup." Antwoorde Ryan voor Chaz ook maar iets kon zeggen. Ik sloeg tegen Ryan's arm. "Auw." Mompelde Ryan terweil hij weer druk naar zijn beeldschermpje keek. "Ryan, mag ik dan ?" "Nee jij bent nog slechter." Mompelde hij. En daar had hij een klap van Caitlin tepakken. Boos sloegen Caitlin en ik onze armen over elkaar. Caitlin's moeder moest zich inhouden om niet in lachen uittebarsten. "OEEH!" Riep ik opeens. "Wat ?" Vroegen Chaz, Ryan Christian en Caitlin nu tergelijk. "IK GA NAAR MIJN VERLOOFDE KIJKEN!" "Welke van de honderd ?" Vroeg Ryan. En daar had hij weer een klap tepakken ditkeer van mij. "Maar serieus. Naar welke ?" Vroeg Chaz nu. "Phineas natuurlijk." Even keken ze me allemaal niet begrijpent aan. "IK GA PHINEAS AND FERB KIJKEN!" "IK OOK!" Schreeuwden Chaz, Ryan en Christian nu. "Oh Caitlin, wil je nog op mn ds ?" Vroeg Ryan nu aan haar. En daar had hij weer een klap van Caitlin tepakken. Die jongen zal ook nooit leren zijn mond dichttehouden. Gehehe. Niet dat ik dat wel deed. Eigenlijk deed ik dat zowiezo nooit. Anyway, hij was erger. Oke Chloe, focus op Phineas.

Reageer (4)

  • Glow

    Verderverderverder <33

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    VerderVerder<333333

    1 decennium geleden
  • theoceanwide

    <3333333

    1 decennium geleden
  • xlufjoetoexx

    hahahahaha!!! kvond de vorig wel grappiger dan deze, maar boeien.......

    kan je er wel volgende keer bijzetten wie zijn point of view het is, want ik kom er pas achter in de helft van het hoofdstukje............


    je vroeg waar al die reacties zijn gebleven die je eerst kreeg he? dan moet je in het vakje waar nu '004' staat, en dat moet je vervangen door één van de eerste hoofdstukjes, dan ga je tot helemaal beneden en daar staan ze! :P ik ben toch goed he.........xD


    snel verdeeeeeeerr!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen