Foto bij Chapter OO7.

<3

Bill.


Alix zat tussen mij en Tom in, jammer genoeg. Op dit moment zat ik liever tussen in. Wie weet wat Tom deed. Zo iemand kon je nooit vertrouwen. “Wil je wat drinken?” Vroeg ik aan Alix, en ze knikte. “Is goed, doe maar eh, iets.” Zei ze en ik grinnikte. “Cola?” Vroeg ik en ze knikte. Ik liep naar de keuken en omdat ik Tom niet vertrouwde trok ik hem aan zijn dreads mee. “Tom, je blijft van haar af.” Siste ik en schonk drinken in. “Wat nou? Ik doe toch niets.” Zei Tom en keek me daarna breed grijnzend aan. “Oooooh, ik heb je door broertje, je vind haar leuk. Billieboy is in love!” Tom begon nog breder te grijnzen en wenkbrauw wiebelde. Ik voelde me op m’n pik getrapt en gaf er geen reactie op. “Als je maar van haar af blijft, het is wel mijn leerlinge.” Ik pakte het drinken en liep ermee naar de keuken. “Kan ik beter tegen jou zeggen.” Zei Tom nog en we lieten ons tegelijk op de bank ploffen. Ik gaf haar het drinken en ze bedankte me. Tom ging op de punt van de bank zitten en keek van Alix naar mij, en van mij weer naar Alix. “Hmm, ja, wel een leuk stelletje trouwens!” Zei Tom serieus en ik stond op. Nu had ik het echt gehad. Ik kon goed tegen Tom zijn geklier, maar niet als het om meisjes ging! Ik stond op, gaf Tom een klap op zijn kop en liep met Alix naar de gang. We trokken zwijgend onze jassen aan en liepen naar buiten. Op weg naar het park wat gelukkig in de buurt lag, en wat ook wat buiten af lag. Rare plaats voor een park, maar dat boeide niet. “Sorry, Tom is zo irritant.” Zei ik en Alix glimlachte. “Dat is inderdaad wel zo ja.” Zei ze en knipoogde. Nu was het mijn beurt om te glimlachen. Eenmaal in het park aangekomen gingen we samen op een bankje zitten. Het was even stil tot dat ze rilde. “Heb je het koud?” Vroeg ik en ze knikte. Ietwat onzeker sloeg ik mijn arm om haar heen, die ze gelukkig niet afsloeg. Ze schoof wat dichter bij en meteen voelde ik me prettig. Heel prettig. Mijn hart begon wat sneller te kloppen en Alix keek me blozend aan. Ze wou telkens wat zeggen aan haar lippen te zien, maar ze durfde niet. “Is er iets?” Vroeg ik en ze haalde haar schouders op. Ze beet even op haar lip. “Is het ehm, is het niet, ja, mag dit wel? Ik bedoel, je bent leraar, mijn leraar..” Zei ze wat onzeker en keek naar de grond. Ik haalde mijn schouders op. “Niemand hoeft dit toch niet weten?” Vroeg hij en Alix glimlachte. “Oké.” Heel zachtjes kwam ik met mijn hoofd naar haar toe en drukte zachtjes mijn lippen op die van haar. Een hemels gevoel stroomde door mijn lichaam en ik sloeg mijn beide armen rond haar middel. Haar benen sloeg ze over die van mij en haar armen rond mijn nek. Ze zoende hevig terug. Zo gelukkig had ik me nog nooit gevoeld!

Reactie's bitte? :3

Reageer (9)

  • SlenderDemon

    Oooooeeeeeeeehhhhh!

    Lekker tegen de regels hou ik van :)
    Ben benieuwd hoe het nu op school
    verder gaat :)
    Nu maar hopen dat je snel verder gaat
    Wat i like it:)

    Bitte schreib schnell weiter(H)(flower)

    Xx..

    Omg ik ben zo hyper en blij want
    het is eindelijk weekend:)

    Maare snel verder gaan (lol)

    1 decennium geleden
  • Raveness

    oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

    snel verder!!!

    (Y)(H)(H)(flower)

    1 decennium geleden
  • Everly

    smelt smelt ö

    verder? (yeah)
    x

    1 decennium geleden
  • billsdream

    omg zo romantisch

    snel verder
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen