Foto bij 17

Het was de avond voor mijn sweet sixteen. Jason en ik hadden vaak afgesproken én heel vaak gezoent. Tussen mij en Justin was het niet veel beter geworden. Hij wilde me geen pijn doen - daarom deed hij aardig - maar hij negeerde me zo vaak als het kon. Ik miste zijn aardigheid en dat ik eindelijk een goede vriend hier had. 'Oeeh Jess. I can't wait to come!' Schreeuwde Caitlin aan de telefoon. 'U-Ja ik ook niet.' Zei ik wat afwezig. 'Jeez! Denk niet aan Justin. Hij is een eikel. Je hebt Jason toch?' 'Ik heb Jason niet. En ik wil gewoon dat Justin weer normaal tegen me doet.' 'Het komt wel goed. Als hij morgen niet aardig tegen je doet dan kung fu ik hem in zijn gezicht.' Zei Caitlin lachend en ik lachtte me. Haar Kung Fu trucjes leken nergens op - ja ze deed ze echt om mensen weg te jagen. 'Ik ga douchen en dan naar bed. Ik wil morgen niet moe zijn.' 'Is goed lieffie. Doei schattepatatje.' 'Dag lieverd.' Ik hing op en rende de douche in. Ik draaide de kraan open en genoot van de heerlijke en lange douche. Ik draaide de kraan dicht en maakte me droog met een handdoek. 'Ja wie zei dat ik haar leuk vond?' Hoorde ik iemand schreeuwen. Het klonk aardig veel op Justins stem. 'Niemand. Maar daar lijkt het wel op.' Schreeuwde iemand anders - Jason! Ik kleede me zo snel mogelijk aan en rende naar beneden. Justin en Jason zaten inderdaad te ruzieen. 'Hey!' Schreeuwde ik boven hun geschreeuw. Ze keken me allebei geschrokken aan. 'Jess, honey, het is niet wat het lijkt.' Begon Jason. 'Stil nou maar. Waarom ruzien jullie?' Vroeg ik en keek ze boos aan. 'Bieber hier probeert je van me af te pakken.' Zei Jason en ik keek ze allebei met gefronsde wenkbrauwen aan. 'Ik ben van niemand, Jase.' Zei ik en ik hoorde mijn broertje vanuit de woonkamer lachen. 'Dus nu verdedig je hem opeens?' 'Nee Jase! Ik verdedig niemand. En waarom ruzien jullien? Ik ben van niemand.' 'Je bent wel van mij als je dat wilt zijn.' Zei Jason en kuste me uit het niets op mijn mond. Ik duwde hem weg en keek hem geschrokken aan. 'Wat is dit voor een bullshit? Je kust mij uit het niets zodat Justin boos wordt. Ik ben nog steeds van niemand Jase. En ik word ook niet van jou als je me zo vraagt.' Zei ik boos. 'Vind je Justin leuk?' Vroeg Jason zachtjes. Il had dus geen idee wat ik moest antwoorden.

Reageer (9)

  • IAmMeForYou

    Aaahhh, I LOVE IT <3
    Super Super Super SUepr supersuper SUepr sPUerPs SUEPR sEURPs puerSuperu sPUr

    (sow die Super's zijn een beeettjee mislukt xD Maar ik ben te lui om het te gaan veranderen :X)

    SNEL VERDER <3<3<3<3<3<3<33<3<33<3<3<33<3<3<3<3<3<33<3<3<3<333

    1 decennium geleden
  • flippie1

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • chadwick

    aaaaah i love love love it <3
    ik vind dat zij en justin iets moeten krijgen haha.
    verder <33

    1 decennium geleden
  • Hooligan

    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen