5.
Gabriëlle
Rober zat neusje te wrijven met Billie-Jean.
Ze moest heel hard giechelen.
Je moest toegeven dat het er schatig uitzag.
Billie draaide haar hoofd naar je toe en zei : "Mummie , mag papie blijven spelen ?"
Robet keek je onzeker aan.
"Toe, mummie ,toe." zij Billie terwijl ze je smeekend aankeek.
Ze zette haar puppy oogjes op . Robert keek je ook aan met zo van die ogen.
Dat kon je natuurlijk niet weerstaan.
"Oké dan.": zei je met tegenzien.
Robert gaf Billie-Jean een highfive en zette haar op de grond.
"Kom mee , daddie."zei Billie-Jean terwijl ze Roberts hand vastgreep en hem meenam richting woonkamer.
Je keek hun lachend na en volgde hun.
Eén uur later.
Robert
"Pappie , ik ben moe."zei Billie-Jean terwijl ze slaaperig in haar ogen wreef.
"Oh , ik denk dat er iemand moe is." zei Gabriëlle toen ze Billie oppakte.
"Mummie , vind je het erg als daddy vandaag instopt?"vroeg Billie-Jean verlegen.
Gabriëlle keek geschroken en zei toen : "Euh , nee helemaal niet schat."
Je hoorde iets treurig in haar stem.
"Ik hou van je mummie , met heel mijn hart.":zei Billie nadat ze een kus aan Gabriëlle had gegeven.
"Ik hou ook van jouw lieveling." zei ze terwijl ze Billie-Jean neerzetten.
Met zen driën gingen jullie naar Billie-Jeans kamer.
Billie-Jean wenste haar moeder een goede nacht en gaf haar een knuffel. Je moest toegeven dat ze er samen schattig uizagen.Net een moeder en dochter uit een reclame spot.
Jij en Billie-Jean gingen hand en hand naar haar kamer. Op de witte deur stond in mooie sierlijke roze letters : Billie-Jean.
Je deed de deur open en zag eeen roze kamer.
In het midden van de kamer zag je een soort Assepoetser koets staan. Is dat haar bed ?
Orgineel , dacht je .
Billie wees naar haar kleerkast. Je stapte ernaartoe en deed hem open. "Zo , waar liggen je pjama's ? vroeg je.
"2de lade van boven.": antwoorde ze.
Je pakte een HelloKitty pjama voor Billie-Jean.
Ze deed die aan . "Ik ga snel mijn tanden poetsen pappie.": zei ze terwijl ze snel haar kamer uitliep.
Je pakte haar kleren op die ze op de grond had laten liggen en gooide die in de wasmand.
Je keek rond en keek naar de foto's in de kaders op de wand . Er waren veel foto's van Gabriëlle en Billie-Jean samen . Je ging met je vingers over één van de kaders.
"Vind je ze mooi?" Je draaide je om enzag dat de kleine Billie-Jean in de deur oppening stond.
Je knikte ja. Ze ging naar haar bed en ging liggen , je legde voorzichtig haar deken over haar en kuste haar voorhoofd . "I love you Daddy." zei ze terwijl ze haar ogen dicht deed.
"I love you to." zei je terwijl je het licht uitdeed en de kamer uitstapte.
Reageer (3)
Verder, en het is heel mooi.
1 decennium geledenVerdergaan!
1 decennium geleden<3
Snel verder!!!!
1 decennium geledenx