"Mammie , ik wil McDonalds." : zei Billie-Jean terwijl ze je had vastpakte en door de drukke straten van Londen liep. "Geduld Billie , we zijn er bijna .":zei je met een zachte stem.
Er verscheen direct een glimlach over haar ganse gezicht.

Jullie kwamen aan bij de McDonalds en het was natuurlijk super druk .Je hurkte neer op de hoogte van Billie-Jean en zei :"Bij mama blijven , oké ?" Ze knikte ja en ze gaf je een kusje op je voorhoofd ze zei : " I wove you , mummie." "I love you to , sweetheart.":antwoorde je.


Jullie waren aan de buurt aan de kassa.
Jij bestelde een BigMac en Billi een HappyMeal met zo een Hello Kitty speeltje.
Jullie gingen ergens zitten en jullie begonen te eten .
"Billie , mama gaat even naar toilet , blijven zitten totdat ik terug ben belooft ."zei je en je keek Billie-Jean Streng aan. Ze knikte ja en zei :"Belooft !" En ze begon te gieschelen .

Je ging naar de toileten en natuurlijk een lange rij , je wierp snel nog een blik op Billie-Jean en zag dat ze met haar HelloKittyspeeltje aan het spelen was.


Robert Pov


Je ging de McDonalds binnen nadat je erin geslaagt was de fangirls van je af te schudden .
Toen je binnen ging werd je natuurlijk weer aangekeken maar dat intreseerde je niet .
Je wou richting kassa stapen totdat je voelde dat er iemand aan je T-shirt zat te trekken .
Je keek achter je en zag een klein meisje van rond de 3 à 4 jaar . Ze had net dezelfde kleur ogen als jij en had bruin krullend haar.
Ze leek verdacht veel op Gabriëlle .
Het meisje van je dromen , het meisje waar je een gezin mee kon starten , maar je carrière ging voor.
"Meneer , hebt u mijn moeder gezien ?": vroeg het meisje verleggen . Je antwoord : "Het spijt me , maar ik heb haar niet gezien ."
Ze begon zacht te snikken .
Je hurkte je op de zelfde hoogte als haar en veegde haar trannen weg . "Niet wenen , kleine meid .Wat is je naam ?"
"Bii..bi..Billie Jean."zei ze nogsteeds snikent .
"Wel ik ben Robert , en ik zal je helpen achter je moeder te zoeken oké ? Maar je moet wel stopen met wenen , want anders kan ik je niet helpen , belooft ?"
"Belooft ." : zei ze met de schatigste stem die je ooit had gehoord .




Gabriëlle Pov

Je was net terug van toilet , maar je zag dat Billie-Jean niet meer aan de tafel zat.
Je keek angstig door de zaak .
"Billie , Bille-Jean !" schreeuwde je .
Alle mensen staarden je vreemd aan .
Je schreeuwde nog eens aangstig . "Billie-Jean !"
"Mummie ?" hoorde je iemand achter je zeggen .
Je draaide je om en zag Billie-Jean staan.
Ze kwam naar je toe gelopen en knuffelde je .
Je pakte haar vast en knuffelde haar en zei :"Oh , Billie , weet je wel hoe ongerust ik was ?"
"Sorry mama , ik wou je niet kwaad maken , maar er was een meneer en die heeft me je helpen zoeken ." zei ze terwijl ze je losliet .
Je keek voor je en zag een paar lange benen .
"Euh bedankt dat u mijn dochter hebt geholpen ." zei je terwijl je Bille oppakte .
"Onze dochter .": zei een bekende stem.
Je keek op en zag een paar blauwe ogen , net de zelfde ogen als Billie-Jean .
Het was Robert.
De jonge die je hart had gebroken en je zwanger had gemaakt.
De jonge die je had verlaten .
De vader van Billie-Jean.

Reageer (3)

  • ESCAPEJess

    sorry dat ik het zeg maar robert zijn ogen zijn grijs maar ze worden vaak bewerkt xd

    1 decennium geleden
  • Obnixious

    Verdergaan :)!
    x

    1 decennium geleden
  • NOUGATTI

    Verderrrr!!!!
    Nu meteen !! Ik wil een vervolgd :D
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen