Foto bij 2. My baby has got blue eyes.

Ik weet niet hoe Elian me zo ver heeft gekregen om met hem mee te gaan naar de signeersessie van Piqué, maar toch is het hem gelukt. 'vind je het niet een beetje brutaal om recht voor zijn neus zijn eigen schoenen te laten signeren en dan vrolijk weg te huppelen?' 'Hallo denk even na, er zijn vast nog 1000 paar van deze schoenen in Spanje.' Elian keek geirriteerd maar het boeide me niet dat hij boos op me was, het slaat gewoon nergens op wat hij nu aan het doen is. We staan binnen te wachten in een lange rij, een hele hoop gillende meisjes staan voor ons. 'Hee voel je je nu niet een beetje homo?' Ik lachte maar Elian vond het minder grappig. 'Ik zal jou nog eens een keer meevragen.' Ik trok mijn wenkbrauw op 'Ik doe dit voor jou hoor voor als je het niet in de gaten had..' Elian leek verbaasd. 'Oh.. ik dacht dat jij helemaal gek was van voetbal en ook zo'n gillende meid was die verliefd word op iedere voetballer.' Hier moest ik even over nadenken, ja ik ben gek op voetbal, nee niet op voetballers.. zou toch niet goed zijn? Ik ben 17 en de meeste voetballers zijn in de 20 of 30. Ik besloot maar naar hem te lachen. 'Verkeerd gedacht dan.'

We kwamen al steeds dichterbij, een meisje zit hele tijd te springen en tegen me aan te beuken en ongelofelijk irritant PIQUEEE PIQUEEE te roepen, als het geen kreunen is. Ik geef haar een duw terug en ze kijkt boos naar me. 'Je bent hier niet alleen in de rij ja.' ze kreeg een pruillip en keek snel de andere kant op. Ik rolde met mijn ogen, wat een stom kind. Zo word ik nooit.. geobsedeerd zijn is nooit goed..

Elian knijpt in mijn arm en trekt me mee 'Au je doet me pijn man.' En toen keek ik ineens in 2 blauwe ogen. 'Doet hij je pijn?' ik schaamde me kapot dat hij het gehoord had. 'Nee.. nee het is mijn broer.' Mijn broer gaf een schoen om hem te late signeren. Piqué zette zijn handtekening erop maar keek toen bedenkelijk. 'Hoe kom je aan zulke schoenen?' Ik kon zien hoe Elian weer kleurde en zo snel als hij kon de schoen uit Gerard zijn hand trok. Elian pakt mijn arm vast en zet hem op een lopen. 'KOM.' bijt hij me toe maar ik ik houd mijn evenwicht niet en ik val van de trap. Ik zie Elian in mijn ooghoek nog weg vluchten. Ik kreeg een slap gevoel in mijn lichaam toen ik bloed op mijn hand zag nadat ik mijn hoofd had betast. ik voelde een hand op mijn bovenarm en ik zag nog twee blauwe ogen maar toen werd het zwart.

Reageer (4)

  • lotusflower

    Wat een kutbroer, jonge!

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    WHAHAHHAHAHAA:
    voel je je nu niet een beetje homo? -out- (lol) GEWELDIG x]
    && tssss, zomaarr gaat die broer weer dom doen --'

    Geweldigee storyy ;D

    snellverderrr:9~

    1 decennium geleden
  • Piruleta

    snel verder
    xxx

    1 decennium geleden
  • Navygirl

    OMG:s

    Snel verder<333

    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen