30-kleedjes hier kleedjes daar kleedjes overal
Nadat Nic besloten had mijn kamer te ontvluchten, zette ik zo luid mogelijk Eminem op en begon een beetje mee te rappen. Bij Nicolas leek het allemaal zo simpel, maar na een tijdje kreeg ik het gevoel dat mijn tong in de knoop lag en dat dat voor de rest van mijn leven zo zo blijven. Met andere woorden: ik gaf het op en luisterde gewoon.
Vijf minuten later stormde Nicolas woedend weer binnen en duwde een jurk in mijn handen.
Met opgetrokken wenkbrauwen zei ik: 'Als je me nog eens zo doet verschieten ligt er een van de dagen een stinkbom in je bed.' Hij gromde iets onduidelijk en sprong op zijn bed.
'Wat?' ik probeerde het geluid nog steeds, zonder succes, te ontcijferen.
'We gaan morgen weer naar school en we moeten dàt aandoen!' hij keek me heel serieus aan terwijl hij het zei. Ik tilde het ding een beetje op en herkende de misbaksels uit de film Gladiator. 'Meen je dit?' lachte ik. Mijn grijns verdween echter al snel toen zijn woeste blik niet veranderde.
En net op dat moment besloot Gill om, met nieuwe parfum, binnen te huppelen en te vragen of we het goede nieuws al wisten. Mijn antwoord leek een beetje op het eerste dat Nicolas aan mij had meegedeeld (een of andere grom of zo...) en daaruit maakte ze op dat we het inderdaad al doorhadden en ze, hoe kon het ook anders, schoot in de lach.
'Kom op! Laat me eens zien!' riep ze vrolijk en ze klapte in haar handen.
Nic keek haar aan en vroeg: 'Wat moeten jullie dragen?' Ze gniffelde en haalde een best leuk kleedje tevoorschijn. Het had duidelijk Griekse invloed en het kwam net over haar knieën en was beige met een gele tint zodat het toch wel bijna wit leek. Maar in tegenstelling tot de rest, waren de onderkant van het kleed en de de mouw, want daar was er maar een van, in de mooiste blauwe tint die je ooit zag, bijna net zo mooi als Gills ogen...Haha. De zomen waren overal afgewerkt met goud, net zoals het bijpassende koord, dat als riem gebruikt kon worden.
Het zou haar in ieder geval beter staan dan dat mijn "jurk" mij zou staan.
Reageer (2)
Haha -plat-
1 decennium geledenSnel verder!
mijn "jurk"
1 decennium geledenik wil hem daarin zien!!!
snel verder