‘’Neee Sara!!! Kom terug!!’’ ‘’Nee moeder! Ik wil niet verhuizen!! Ik wil bij al mijn BFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF’s de Jonas Brothers blijven! Dat kan niet als ik in Amerika ben’’. ‘’Nou dat zal dan wel zo zijn, maar je weet nog steeds niet hoe die jongens heten.’’ ‘’Natuurlijk weet ik hoe ze heten! Die lelijke is Albert, die krullenbol is Jan-Peter, en die andere is natuurlijk Annemarie’’. ‘’Okej ik zal het in overweging nemen.. maar tot ik heb besloten of we naar Amerika gaan om de grootse pokémontrainers ter wereld te worden blijf jij maar op je kamer.’’
En zo begon Sara’s eerste dag van wat op het punt stond een verschrikkelijke nachtmerrie te worden.
*Klop klop*.. ‘’jaaa???’’ ‘’Okej Sara.. ik heb mijn beslissing genomen!! We gaan niet naar Amerika om de grootste pokémontrainers ter wereld te worden en blijven dus gewoon in Nederland wonen.’’ ‘’Okeej! Super! Maar mag ik nu even naar mijn BFFFFFFFFFFFFFFFFFF’s gaan??’’ ‘’Natuurlijk, ga maar’’
Maar toen Sara bij haar BFFFFFFFFFFFF’s aankwam, besefte ze dat ze de grootste fout van haar leven had gemaakt.
‘’Heej Sara.. wat doe jij hier??’’ ‘’Nou ik kwam gewoon even langs om wat met mijn BFFFFFFFFFFFFF’s te kletsen.’’ ‘’Ehmmm… we hebben slecht nieuws.. we gaan verhuizen naar Amerika om speciale, zeldzame Zuid-oost Peliponesische eendjes te spotten .’’
Toen ze dit hoorde, vluchtte Sara snel het huis van de Jonas Brothers uit, om naar haar andere BFFFFFFFFFFFF, Jacob, te gaan om op zijn voeten te geilen. Eenmaal daar aangekomen had ook Jacob een vervelende aankondiging te doen, hij ging namelijk ook naar Amerika, om mee te doen in het wereldkampioenschap knikkeren. Sara had meteen spijt van haar besluit om in Nederland te blijven, dus ging ze naar haar moeder om haar te smeken om toch te gaan.
‘’Moeder!! Ik heb een fout gemaakt, ik wil toch graag met je naar Amerika gaan om de grootste pokémontrainers ter wereld te worden!’’ ‘’Nou mijn lieve kleine Sara’tje.. dat gaat nu dus niet meer, onze plaats op de pokémonschool is al ingenomen door iemand anders.’’ ‘’NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE…… mijn leven is verpest!! Ik zal nooit meer gelukkig worden!!’’ ‘’Ach je leven was toch al verpest, je hebt geen vrienden, je bent dom en niemand vind je leuk.’’ ‘’Dankje mam… jij weet me altijd op te vrolijken.’’ Toen gaf Sara’s moeder haar een hele romantische knuffel en ging ze naar boven.
*Ding donnggg* Sara loopt naar de deur en ziet tot haar verrassing haar 3e BFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF staan, Taylor Swift. Maar ook Taylor had slecht nieuws, ze ging naar Amerika verhuizen om bij de Ikea te gaan werken als potloodbewaker. Toen Sara dit hoorde pakte ze haar Nimbus 2011, en vloog naar haar 4e, en beste BFFFFFFFFFFFFFFFFF, Tom Kaulitz.
‘’heejjj Tommyyyyyyy mijn alleralleralleraller beste en sexyste BFFFFFFFFFFFFFFFFF!’’ ‘’All the single ladies, all the single ladies, now put your hands uppp!!’’ ‘’Oh heej Sara, ik was even mijn nieuwste dans-en zingskills aan het oefenen, ik zag je niet.’’ ‘’Och Tommyyyyyyyyyyy dat maakt toch niet uit.’’ ‘’Gelukkig, maar ik moet……
*Ding dongggggg* Tommyyyyyy loopt naar de deur, ik kijk even stiekemig om het hoekje van de deur om te kijken of het niet een van zijn lekkere chickies is wat aan de deur staat. Maar toen ik zag wie er wel aan de deur stond sloeg mijn hart een slag over…. Het was de lokale zwerver, en hij zag er heel boos uit! Toen kwam opeens Tommyyyyyyyyyyyyy in volle vaart de kamer in gerend, hij riep tegen mij dat de lokale zwerver boos was dat hij zijn haren had afgeschoren, er een pruik van had gemaakt en die nu iedere dag op heeft en nu wou hij ze terug, want anders zou hij Tommmmyyyyyyyyyyyyy’s veel te grote kleren stelen en er een tent van maken om in te slapen. Dit kon Tommmmyyyyyyyyyyyyyy natuurlijk niet laten gebeuren, want als hij zijn oversized kleding niet meer heeft, kan hij geen chickies meer versieren. Dus gaf Toommyyyyyyy toch maar zijn pruik gemaakt van de haren van de zwerver terug. Toen de zwerver weg was ging Tommmyyyyyy verder met zijn verhaal.
‘’Wat was ik aan het vertellen… oh ja! Ik ging je zeggen dat ik naar Amerika moet verhuizen om in een realistisch toneelstuk te spelen over het leven van Winnie de Pooh.’’
Toen Toommmyyyy dit vertelde viel Sara spontaan flauw…
Toen ze wakker werd lag ze op de grond, en werd ze bekogeld met Fristi pakjes, en Ikea potloden (zo te zien hebben ze hier in Nederland nog geen potlodenbewakers bij de Ikea). Maar toen ze zag wie de hooligans waren die haar waren aan het bekogelen stond haar hart stil......

Reageer (3)

  • rainbowzzz

    Ik ga ook Zuid-oost Peliponesische eendjes spotten :P
    Schrijf verder of ik bekogel je met ikea potloodjes!

    1 decennium geleden
  • Explore

    dit verhaal heb je vooral zo serieus gemaakt ea!

    ‘’Ach je leven was toch al verpest, je hebt geen vrienden, je bent dom en niemand vind je leuk.’’ ‘’Dankje mam… jij weet me altijd op te vrolijken.’

    omg, awesomeeeee ;DDDDDDDD
    xxx

    1 decennium geleden
  • icecreamlove

    omg geweldig xD

    Verder? <3 =3


    ik heb abo ;p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen