heej ik ben nieuw op quizlet en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Het is weer nieuwjaar. Niet dat het wat uitmaakt omdat volgend jaar toch hetzelfde word als vorig jaar. Mijn broer, Maikel, heeft zelfs vrijgenomen om vuurwerk af te steken. Niet normaal toch!! ik bedoel het is 5 seconden mooi en je geeft er zo 50 euro aan uit.

's avonds

Het is alweer bijna 12 uur.(niet dat het uitmaakt). Ik verveel me tepletter en kan helemaal niks doen. De buren zijn er maar die zijn helemaal nie gezellig. Ik ga maaar naar boven om me nog een beetje op te maken. Ik snap niet dat ik de moeite nog neem er is toch niemand die het ziet. 'Kate?' roept mijn moeder. 'jah??'. 'kom je?'. En daar gaan we...... Als ik beneden zit begint net het aftellen en doen we allemaal mee. Daarna zeggen we allemaal gelukkig nieuwjaar en gaan naar buiten om vuurwerk af te steken. Ik niet. Ik vindt het geld verspilling. Nadat ik iedereen gelukkig nieuwjaar had gewenst buiten loop ik naar mijn beste vriendin ,Nina. Daar aangekomen geef ik haar een knuffel en zeg alweer gelukkig nieuwjaar. De rest die daar staat wens ik ook gelukkig nieuwjaar. 'weet je al of hij komt?' vroeg ik aan Nina. 'ja, hij komt'.
'nee he'. ' ik snap het eigenlijk niet. een jongen vind jou super leuk en jij hem. wat is dan het probleem?'. ' hoe kan hij me super leuk vinden als hij me niet eens ziet staan? kunnen we nu ophouden met dit gesprek?' En dat gebeurde. Bijna de rest van de avond praten we niet meer over hem, maar ik zat met mijn gedachten alleen maar bij hem. hij heet Nick en ik ben al iets van 3 jaar verliefd op hem. Ik heb nooit actie durven nemen omdat hij me toch niet leuk vindt. Telkens als hij aankomt mist mijn hart een slag.

Het vuurwerk is nu bijna afgelopen en een vriend, Wessel, zit ons te pesten met sneeuw. Ik krijg net een hele hoop sneeuw als ik hem aan zie komen. Ik voel de sneeuw smelten en zo naar beneden glijden maar het kan me niks schelen. Ik heb alleen maar oog voor hem maar dit houdt op als ik weer sneeuw in mijn nek krijg. Nina haalt het eruit maar het heeft toch niet veel zin. Als ik zie van wie het is krijg ik het helemaal warm. Nick. Oke deze krijgt hij terug. Ik pak een beetje sneeuw van de grond en loop naar hem toe. 'wat doe je?' vraag hij. Ik zeg niks en loop nog steeds naar hem toe met een duivelse grijns. als ik dichtbij genoeg ben stop ik de sneeuw in zijn nek. 'Ahh. koud!oohhh die krijg je terug. ik zou maar alvast rennen als ik hou was.' En dat advies nam ik maar al te graag aan. ik wist dat hij snel kon rennen dus het was eigenlijk onbegonnen werk. Dus ik besluit om maar in een of ander steegje te rennen. Maar het is dus blijkbaar een doodlopend steegje. Als ik me omdraai zie ik hem als staan. Hij laat de sneeuwbal los en loopt langzaam naar me toe. ' Nick, wat doe je? je maakt me bang zo...' zeg ik. Hij maakt nog een stap en staat dan recht voor me. Ik moet omhoog kijken want hij is langer dan mij. 'je hoeft niet bang te zijn. ik wil alleen iets proberen.' Terwijl hij dit zegt streelt hij mijn wang. 'wat dan?' vraag ik achterdochtig. Langzaam beginnen zijn wangen rood te worden. 'dit'. hij leunt verder naar voren en drukt dan zijn lippen op die van mij. Ik ben eerst verbaasd maar daarna kus ik hem terug. Het gaat van een onschuldige kus over naar een gepassioneerde zoen. als ik terugtrek geeft hij me nog een klein kusje. 'ik vind je leuk. al best wel lang.' zegt Nick dan. 'ik jou ook.'

volgende jaarswisseling

het is dus gebleken dat dit jaar helemaal niet als vorig jaar zou gaan. Nick is nu mijn vriendje en dat maakt mij plus de hele wereld om mij heen vrolijker.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen