Foto bij 14

Ik en Justin zaten op mijn bed. 'Ik had hem alles verteld,' begon Justin en ik onderbrak hem meteen met mijn nieuwsgierigheid. 'Wat heb je gezegd?' 'Nou. Hij vroeg eerst waar ik was en ik zei binnen en dat ik met hem wou gaan praten. Ik legde hem uit dat ik boos op jou was geworden en dat ik je wilde terugpakken door tegen hem te zeggen dat ze jou niet leuk vind en dat je het alleen doet om stoer te doen. Ik kon aan z'n blik zien dat hij het niet geloofde dus ik heb hem op 5 miljoen verschillende manier uitgelegd dat het waar was. Hij geloofde me toen eigenlijk en vroeg of ik aan jou wou vertellen dat je om 5 uur bij het hek moest zijn. Hij wou nog met je praten.' Legde hij me uit, ik knikte. Ik keek op de wekker en zag dat het net half 3 was geweest. 'Kom we gaan de was doen.' Zei Justin en we stonden allebei op om de was te doen.
Het was half 5 toen we met alles klaar waren - ook met de kleding op te hangen op de waslijn buiten. We zaten Big Time Rush te kijken in de woonkamer. 'Die jongens zijn niet zo lekker.' Mompelde ik teleurgesteld. 'Duh! Ik ben lekker, hun niet.' Zei hij met een grijns. 'You're so full of yourself Bieber.' Zei ik met mijn ogen nog steeds gefocused op de vier zingende jongens. 'Waarom kijk je niet naar mij? Ik ben lekkerder dan hun.' Zei hij waardoor ik in de lach schoot. 'Wat?' Vroeg hij alsof hij niks had gezegd. 'Je bent schattig, maar niet lekker.' Gaf ik toe. 'Schattig? Schattig?! Je noemt een oudere jongen schattig? En niet lekker? Je bent niet wijs.' Zei hijen ik schoot weer in de lach. 'Wat is er zo grappig?' Vroeg mijn moeder die de woonkamer inkwam. 'I am hot and Jessica can't handle it.' Zei Justin serieus. Ik kwam niet bij van het lachen, ookal was het niet heel grappig. 'Het is vijf uur.' Fluisterde Justin naar me en ik stopte meteen met lachen. Ik stond op en liep rustig naar het hek waar Jason stond te wachten. 'Hey.' Zei ik ongemakkelijk en hij knikte. Dit ging niet zo heel leuk worden.

Reageer (5)

  • MrsHemmings

    BIG TIME RUSSSSSSSH

    1 decennium geleden
  • Pinkpancake

    De jongens van Big Time Rush zijn wel sexy hoorwww!!!! Vooral Logan xD

    Maar Justin ook hoor maak je maargeen zorgen!!(lol)

    1 decennium geleden
  • Elysian

    amezing jusitn.. oke en nu gaat het komen snel verder

    1 decennium geleden
  • PrettyBieber

    Justin wou zijn kont niet laten zien, ik kan het nog wel aan Chaz vragen
    maar dan moet je eerst verder gaan, dan krijg je er ook nog een gratis worstje bij ^^

    1 decennium geleden
  • Hooligan

    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen