Foto bij Chapter OO5.

Alix.


Meteen toen ik van school terug kwam ging ik op msn. Ik moest en zou Amber spreken. Gelukkig was ze online en begon ze gelijk tegen me te praten.

Amber. <3 zegt:
Honey! En, is het gelukt met je bijles?
Alix. zegt:
Hi. <3 Ja! Ik ben echt zo blij hè! =D
Amber. <3 zegt:
Hahah, je vind hem leuk hè. *Wenkbrauw wiebel*
Alix. zegt:
Eehm, jaaa. ;$
Amber. <3 zegt:
*Wenkbrauw wiebel*
Alix. zegt:
Nou! Hahah. :3
Amber. <3 zegt:
Hahah! Maar ik moet gaan. Kijk btw of hij nog een leuke broer heeft! *Wenkbrauw wiebel* Succes vanavond! Doeeg, xx, i love you!
Alix. zegt:
Zal ik doen! Doeeg, xxxx. Love you too.

Ze ging offline en ik sloot msn ook af. Op You Tube zocht ik het liedje ‘I’m Yours’ van Jason Mraz op en speelde zachtjes mee met mijn gitaar. Het was een makkelijk liedje, heel makkelijk. Ik schrok me dood toen mijn moeder ineens binnen liep. Van schrik maakte ik een valse toon. Mijn moeder grinnikte. “Sorry, ik wou alleen maar even zeggen dat we gaan eten.” Ze wou weglopen maar ik hield haar tegen. “Ik moet vanavond trouwens naar bijles.” Zei ik en mijn moeder trok een wenkbrauw op. “Bijles? En waarom weet ik daar niets van? En voor welke vakken?” Vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. “Weet ik veel. Je wist toch dat het slechter ging met bepaalde vakken? Nu krijg ik bijles, van mijn nieuwe leraar.” Zei ik en mijn moeder maakte een o-gebaar. “Oké dan, succes, maar kom je nu eten?” Vroeg ze en ik knikte. Nog snel pakte ik het briefje van mijn bureau en zette ik mijn gitaar terug in de standaard.

Na het eten ging ik meteen weg. “Doeeg, ‘k weet niet hoe laat ik thuis ben!” Ik wachtte niet op antwoord maar liep de straat uit. “Oké, eens even zien.” Ik draaide het briefje een aantal keren zodat het goed stond. Blond hè. “Flierenstraat 34.” Mompelde ik. Die wist ik ongeveer wel te vinden. Gek dat ik hem eigenlijk nooit eerder ben tegengekomen, hij viel toch wel op met zijn uiterlijk. En waarschijnlijk bleef die toch wel in mijn hoofd hangen omdat hij leuk was. Op den duur kwam ik steeds dichter bij zijn huis, ik was al in zijn straat. De zenuwen kwamen op maar tegelijkertijd was ik ook weer wel blij hem te zien. Zelfs in dat kleine poosje miste ik hem nog! Toen ik bij nummero 34 stond twijfelde ik even, maar drukte toch op de bel. Niet veel later ging de deur open. “Heeeee, en jou ken ik niet. Je komt vast niet voor m’n broer, of wel soms?” Een macho met oversized kleding en dreadlocks stond me aan te gapen. “Euh, ik kom voor Bill.” Zei ik maar. De jongen begon te lachen. “Noh, serieus? Ghehe, gaaf. Even wachten hoor. BI-“ Op het moment dat hij wou schreeuwen kwam Bill aan aangerend. “Oh hoi, er is iemand voor je.” De macho wenkbrauw wiebelde overdreven en Bill bloosde en gromde. “Rot op.” Siste hij en de jongen liep grinnikend weg. Hij rolde met zijn ogen toen hij naar me toe kwam. “Duizendmaal sorry voor mijn broer, tweeling broer om precies te zijn als je dat interesseert, hij is nog al, euh, kinderachtig.” Zei hij ietwat verlegen en liet me binnen. Hij nam mijn jas aan en daarna liepen we naar de woonkamer. “Euhm, dit is Tom, mijn broer, maar die had je al ontmoet.” Tom zat languit op de bank tv te kijken. “Hallo mooie dame, en wie ben jij?” Hij grijnsde en ik irriteerde me een beetje aan hem. Hij was vast een seksbeest, misschien wel net als zijn broer, hmm, dat zou niet slecht zijn. Ik grijnsde om mijn eigen gedachten en Tom dacht helaas dat ik om hem grijnsde. “Alix.” Zei ik alleen en hij klopte naast zich op de bank. Ik wist niet wat ik moest doen maar gelukkig zei Bill dat we naar boven gingen, en dat het bijles was.

Aardig lang stukje, dus veel reactie's, toch? (A)

Reageer (3)

  • Malificent

    Inderdaad, ik ben het eens met Glowingstar. =3

    1 decennium geleden
  • Glowingstar

    Ik hou van Tom. ^^
    Hij is zo lekker kinderachtig & pesterig als het om zijn broertje gaat.
    Geweldig. ;D

    <3

    1 decennium geleden
  • billsdream

    bere moooi

    snel verder
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen