Foto bij 13

'Ow. Nou, jij hebt jeukpoeder in je kleding en in je bed.' Zei ik verlegen. 'I have what?!' Zei hij boos. 'Sorry, sorry, sorry. Ik was boos op je geworden van dat snor-incidentje.' Zei ik verlegen en keek naar mijn handen. 'Als jij me helpt met mijn kamer schoon te maken, dan maak ik het wel goed tussen jou en Jason.' Zei hij met een glimlach. Ik knikte en gaf hem een knuffel. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en mijn armen om zijn nek - om je een beter beeld te geven; ze zit op zijn rechterbeen en met haar eigen voeten op de grond. Hij schommelde rustig heen en weer en zong fluisterend het nummer I Hate Love van Claude Kelly. Ik wist niet of hij dat nummer zong omdat hij zich zo voelde of dat het kwam omdat het in zijn hoofd zat - ik ging uit van het tweede. 'Zullen we maar eens beginnen?' Verstoorde Justin het moment. Ik knikt en stond op en liep naar Justins kamer. 'Hoe gaan we het doen?' Vroeg hij en ik haalde mijn schouders op. 'Ik pak wel nieuwe dekbedovertrekset en een laken. En jouw kleding - tja, dat moet de was in...' Zei ik en liep naar een kast toe om de spullen te pakken. Met m'n handen vol kwam ik terug. 'Justin!' Bijtte ik hem toe. Hij draaide zich om en keek me vragend aan. 'Het lijkt me handig als jij alles er even afhaalt.' Hij stond zuchtend op en begon met z'n werk. Mijn mobiel trilde in mijn zak en ik probeerde hem eruit te halen - wat me niet totaal niet lukte. Justin was klaar, dus begon ik maar met mijn werk, terwijl Justin geamuseerd ernaar keek. Ik rolde met m'n ogen toen ik zijn gezicht zag. 'Klaar.' Zei ik en plofte neer op het bed. 'Ga met je vuile reet van mijn schone bed. We moeten kleding in de wasmachine doen.' Grinnikend stond ik op en liep naar zijn koffer. 'Zit alles onder?' Vroeg hij en ik schudde met mijn hoofd. 'Alleen het bovenste gedeelte. We moeten even kijken.' Zei ik, terwijl Justin de koffer opende. Mijn mobiel trilde opnieuw - dit keer keek ik er wel op. Ik had twee sms'jes... Van Jason. Het eerste sms'je was "Kom je naar het hek? We moeten praten." En het tweede; "Kom je nog of niet?" Geen kusjes aan het einde, niks. 'Justin?' Hij keek op. 'Jason wilt met m'n praten.' Hij beet even op z'n lip en stond toen op. 'Ik ga met hem praten. Begin maar alvast met het uitzoeken wat er onder zit en stapel ze even op.' Ik knikte en keek hoe Justin wegliep. Hij had best swagger. Ik grinnikte om mijn gedachte en begon maar met uitzoeken wat onder jeukpoeder zat en wat niet. Toen ik klaar was kwam Justin binnen gelopen. Mijn hart begon redelijk hart te kloppen. Ik werd altijd nerveus van dit soort dingen.


@BiebersChick : Ik hou van jou geweldige reacties haha <3
Trouwens, school is begonnen - voor mij dan - dus ik kan niet heel vaak deeltjes schrijven & activeren.

Reageer (14)

  • Pinkpancake

    A O Ik hoop dat het goed komt maar ik weeet niet tussen wie :S
    The only thing is I LOVE this story!!!!! xD

    Gaa zo door!!!

    XxX(H)

    1 decennium geleden
  • Laauuraaxx

    hahaha, I hate school to!!

    1 decennium geleden
  • PrettyBieber

    ouwe verder!

    1 decennium geleden
  • PrettyBieber

    als je verder gaat mag je Justin's kont zien ^^

    1 decennium geleden
  • PrettyBieber

    als je verder gaat vermoord ik je leraar/lerares, en dan hoef je niet meer naar school! (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen