“Tot morgen, Taylor.” Zuchtte je en hij verdween naar de set. Je bleef met Félicia nog even een tijdje kijken hoe het er op zo’n filmset nou aan toe ging. Je had immers nog nooit in een film gespeeld, dit was je allereerste. Wel had je eens aan schooltoneelstukken meegedaan, of schoolmusicals. Maar dat was dan ook echt alles. Op de toneellessen na, maar die telden niet, vond jij. Op de filmset van Futuristic was het allemaal ontzettend hectisch. De man schreeuwde maar wat bevelen, terwijl hij chaotisch rondliep over de set. Jij had juist verwacht dat regisseurs alleen maar op een stoeltje zaten naast de set, te kijken hoe zijn mensen het er vanaf brachten, maar dat had je helemaal mis gehad. “Totaal anders dan we dachten, hè?” Vroeg Félicia aan jou, alsof ze je gedachten kon lezen. “Ja, zeg dat wel. You read my mind.” Zei je op een vermoeide toon en er ontsnapte een zucht achteraan. “Zeg, niet zo zuchten nou.” Sprak Félicia je toe. “Wacht maar af, meid. Jij moet morgen ook aan de bak.” Je zuchtte nogmaals, nu dieper dan daarnet. “Nee, dan nog niet. Ik moet alleen de cast ontmoeten. Maar ik weet niet wat er nou moeilijker is voor mij: de cast ontmoeten of in de film zelf spelen…” Félicia grinnikte. “Aan jouw toon te horen dat laatste. Maar wees niet bang, je kent er in ieder geval eentje van.” Félicia knipoogde naar je. “Aah, je bent lief!” Riep je uit, en je gaf Félicia een knuffel. “Altijd wel een manier om me te troosten als het even niet mee zit.” Félicia lachte een beetje om je gezichtsuitdrukking. “Schat, hallo! Als het even niet mee zit? Je hebt een rol in een echte film! Weet je wel hoeveel meiden nu in jouw schoenen zouden willen staan?!” Dat laatste riep ze een beetje verontwaardigd, waardoor je een knalrood hoofd kreeg. “Het spijt me, Félies. Dat is natuurlijk helemaal waar. En hoe vaak heb ik hier wel niet van gedroomd? It’s like a dream come true!” “Nee,” zei Félicia, “het is niet ‘likea dream come true, het ís gewoon een droom die uitkomt!” Félicia pakte de handvaten van je rolstoel beet en jullie gingen richting het hotel. “En je mag bijna je rolstoel uit!” Je gilde een keer. “Sorry.” Zei je, toen je uitgegild was, de mensen die naar je omkeken konden je niets schelen. Je keek om je heen en beantwoordde de verbaasde blikken: “Dat was een kreet van het toppunt van geluk, waarop ik me nu bevind!”

Reageer (10)

  • TimeTravel

    ehmm, waarom stelt iedereen zich nu voor? ik kkan de inleiding niet lezen en de foto niet zien... staat daar iets wat ik moet weten?...:S

    1 decennium geleden
  • SEXYSTYLES

    Naam: Yvette
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:
    Haarkleur & stijl: Blond
    Kledingstijl: Sprotief, soms heel meisjesachtig(jurkjes enzo) maar ook stoer en jongensachtig.
    Bijzonderheden: lichte sproetjes
    Karakter:
    Goede eigenschappen: Betrouwbaar, lief, behulpzaam, sportief
    Slechte eigenschappen: Kan moeilijk ongelijk toegeven
    Hobby's: schrijven, lezen, muziek luisteren, sporten.
    Omschrijf jezelf in één woord: Sportief

    1 decennium geleden
  • FckThirlwall

    Naam: Sandra
    Leeftijd: 12(:$)
    Uiterlijk:
    Haarkleur & stijl: Donker bruin,almost zwart,Krullen&dik
    Kledingstijl: Gekleurde broeken,joggingbroek en soms girly(A)
    Bijzonderheden: Hele donkere ogen&Lange Benen
    Karakter:
    Goede eigenschappen: Lief,behulpzaam,Betrouwbaar,Grappig,
    Slechte eigenschappen: Soms egoistisch,Grote mond en soms luister ik niet xD
    Hobby's: Karten,Hyven,muziek luisteren,Tv kijken
    Omschrijf jezelf in één woord: Hyper

    1 decennium geleden
  • Hoping

    naam: Charlotte
    leeftijd: 17
    uiterlijk
    haarkleur en stijl: kort tot onder mijn oor stijl rood blond bruin getint
    liefst blond met blauwe highlights trouwens
    kledingstijl: soms girly, maar meestal jeans en top + grote vest
    bijzonderheden: sproeten gave bril in zwart vaak grote ringen en mijn doodshoofdketting, rare kleuren lippenstift zoals felrood,paars of zwart
    karakter:
    goede eigenschappen: betrouwbaar, lief, behulpzaam, dromer( is dat een goede eigenschap?) eerlijk, soms wat brutaal en meestal prettig gestoord!!!
    slechte eigenschappen: onzeker, concentratieproblemen, bij vreemde heel erg verlegen, heel erg koppig, en gemene opmerkingen
    hobby,s: schrijven, lezen, muziek luisteren, dansen en films kijken

    trouwens i love your story and i love taylor heb net eclipse gekocht!!! had eindelijk genoeg geld!!! snel verder(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Suspender

    Naam: Alyson Saunders
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:
    Haarkleur & stijl: Bruinrode haren, lang, golvend.
    Kledingstijl: Klein beetje chique (leren jasjes, Rokjes & Jurkjes enz) Hoge hakken, All-stars, Weide t-shirts.
    favoriete merk: Alles.
    Bijzonderheden: Groene ogen, Sproeten.
    Karakter:
    Goede eigenschappen: Aardig, Betrouwbaar, Staat altijd voor je klaar.
    Slechte eigenschappen: Kan arrogant over komen, Praat super veel.
    Hobby's: Acteren, Dansen, foto's maken, Muziek maken/luisteren, Met vriendinnen uit gaan.
    Omschrijf jezelf in één woord: Vrolijk

    ~~

    leeeuk!
    snel verder :D

    .

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen