hier ben ik klaar hop naar de volgende...

De doodsbange Skipper negerend zei Arthur: "Kort samengevat. Jullie worden achternagezeten door een magiër die jullie allemaal wil uitmoorden als hij de kans krijgt en daar is hij al behoorlijk goed in geslaagd. Jullie geloven, op basis van een oude voorspelling dat Sara jullie kan helpen." "Daar komt het zo ongeveer op neer" ,gaf Dara toe.
"En Kerwin is daar ook van op de hoogte?" vroeg Arthur. "Hij weet niet dat Sara of jullie hier zijn, maar hij is op de hoogte van de voorspelling", antwoordde Dara. Ze hoopte duidelijk dat Arthur met een plan zou komen. "Onze eerste zorg is om dat zo te houden. Zolang hij niet van ons weet hebben wij het voordeel van de verrassing. "Als het maar geen ver-assing wordt." Dat was Rodza natuurlijk. "Rodza, hou daar mee op en zeg iets nuttig, of hou je muil!" vloog Rippertjiep uit. Rodza antwoordde niet. "Kunnen we deze grot niet gebruiken als schuilplaats?" veranderde Arthur van onderwerp. "Jammer genoeg is deze enkel geschikt als tijdelijke schuilplaats", zei Rippertjiep. "Waarom dan wel?" wou Sara weten. "Deze grot is ongeveer even hoog als een man die zijn arm opsteekt," verklaarde Dara, "De ingang waarlangs we binnenkwamen is de enige opening. De lucht zou hier erg snel opgebruikt zijn. Daarbij zien we geen hand voor ogen." "De lucht is inderdaad een probleem, maar we kunnen toch een fakel of vuur aansteken voor licht?" merkte Arthur op. "Vuur? Ben je niet goed snik? Dan weet Kerwin meteen waar we zijn. We noemen hem niet voor niets de vuurheer."

Wie kan een beter plan verzinnen? ideeën zijn welkom.

Reageer (1)

  • Serenity

    De vuuurheer. HAHAHAAH -zo'n vies lachje- ja, dat past er wel bij ;'d

    VERDER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen