Foto bij * Chapter Fourteen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (38)

  • xCandyAttack

    :|:|


    weiterr!!!


    xxx

    1 decennium geleden
  • Eyka

    Ik vind het zo verschrikkelijk dom wat Tom gedaan heeft. Dat hij het ook maar waagt om dat 'grenzen zoeken' zo te doen, om haar zo terug te pakken. Dat verdient ze niet! En trouwens, bij haar ging het gewoon om een onschuldig spelletje -.-'
    Maar aan de andere kant vind ik het wel schattig van Tom dat hij zo bezitterig is en dat hij niet wil dat ze haar lichaam zo aan andere toont, maar toch. Ik zou behoorlijk kwaad zijn op hem.
    En als hij haar verlaat omdat ze nog geen seks wil, dan is zijn liefde niet puur genoeg..
    Je gaat toch wel snel weer verder, nudat ik weer helemaal in het verhaal zit ;D?

    1 decennium geleden
  • Fiee

    Nee Tom zou da nooit doen :)
    Ga snel verder! x

    1 decennium geleden
  • ZeroGravity

    neee... tom mag niet zo'n lul zijn, en hij mag dat niet doen en hij moet maar wachten want anders kom ik persoonlijk naar hem toe en trap hem ergens waar hij niet getrapt wil worden... maar dat gebeurt nog niet. ik krijg toch wel gelijk (A)
    dit is echt mooi geschreven man...
    snel verder<33

    1 decennium geleden
  • HippieBusje

    En nu..... snel verder jij!

    Gewoon beetje stoppen als ik er helemaal in zit,, :O!~

    Kan niet hoor!

    Xx (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen