6.
Joe
We zitten met z'n allen om de kerstboom, waar nu tientallen cadeautjes onder liggen. We hebben net zelfgemaakte pizza gegeten en we wachten tot Mam klaar is met de chocomelk. Rowena is in gesprek met Frankie over bijles voor zijn wiskunde. Volgens mij is Rowena de enige in dit huis die goed is in wiskunde. Mam komt binnenlopen met een dienblad en geeft iedereen een grote mok met chocomelk. Als ze zelf ook zit begint ze te praten. "Goed, als onze gasten beginnen met het eerste cadeautje te pakken. Rowena?" Rowena staat op en pakt een pakje. Ze draait het pakje een paar keer om opzoek naar de naam en geeft het pakje dan aan Frankie. Ze gaat weer zitten, terwijl Frankie gretig zijn cadeau open maakt. Hij krijgt een zelfgebreide trui, en we weten allemaal dat hij die van oma heeft gekregen. Zo gaan we een tijdje door. Dan krijg ik het laatste cadeautje van Nick en maak het open. Het is een boek, genaamd "Everything You Really Need to Learn About Photography". Ik blader het door en constateer dat ik heel blij ben met dit boek. Ik kijk even de kring rond en probeer me te herinneren van wie ik nog geen cadeau heb gehad. Rowena glimlacht naar me en ik glimlach terug.
Reageer (1)
<3333333333333333333333333
1 decennium geledenI LOVE THE FACT THAT YOU'RE BACK