Dit is Aïcha McStack, ze is 16 jaar en zit in het vijfde jaar op Hogwarts, Slytherin. Aïcha is lang (1,71) en erg dun. Ze heeft een hele bleke huid. Ze heeft heldere groene ogen die soms dwars door je heen kunnen kijken lijkt het wel. Ze houdt erg van leren maar weet niet of ze haar kennis voor het goede of het slechte moet gebruiken. Aïcha heeft een huisdier. Het is een slang en ze heet Slings.
Aïcha kan erg gemeen zijn en zegt wat ze denkt. Vaak word haar mening liever niet gehoord omdat haar mening nogal hard is. Aïcha heeft lange nagels en gebruikt ze dan ook voor veel dingen. Als ze ruzie heeft met een meisje laat ze haar nagels ook niet achter wege. Daardoor heeft Slytherin vaak strafpunten. Aïcha kan erg aardig zijn tegen haar vriendinnen en tegen sommige andere leerlingen van Slytherin. Ze houdt heel erg van kijken naar Zwerkbal. Ze loopt ook graag met de mode mee maar begint soms liever een eigen onderdeel wat later inkomt. Ze houdt van naar de stad gaan maar ook stiekem wel van lezen. Haar mond staat nooit stil en houdt graag van roddelen of leuke facts die er zijn op school.
Aïcha heeft een geheim die niemand weet zelfs haar beste vriendinnen niet. Ze is een sisseltong.
Haar toverstok bestaat uit een eikenboom en is 29 cm lang in de kern zit eenhoornbloed


dit is Slings





Dit is Amaris Esmella Slyndel, ze word ook wel Esme genoemd. Amaris is 16 jaar en zit ook in het 5de jaar van Hogwarts op de afdeling Slytherin. Ze is de beste vriendin van Aïcha. Amaris is 1,72 lang en heeft een perfect figuur. Haar huid is perfect blank. Esme heeft een kat, ze word erg verwend door Esme, haar kat heet Gwen.
Esme volgd graag de laatste mode. Ze is erg aardig tegen haar mede Slytherin leerlingen. Ze is ook een koningin in het verzinnen van gemene sluwe plannetjes en ze zal ook nooit met haar mond vol tanden staan als iemand wat tegen haar zegt. Esme heeft altijd het laatste woord. De meeste leerlingen op Hogwarts hebben een kleine vrees voor Esme. Als iemand 1 ding fout zegt of fout kleed zegt ze er wat van. Esme is goed in vechtsporten. Ze is ook een erge roddeltante en hoort graag naar alle roddels en soms verzint ze er zelf 1.
Esme heeft een toverstok van es, hij is 25 cm lang en in de kern zit drakenbloed.


dit is Gwen





Dit is Helena Avalia McCaïl. Ze word ook wel Purple genoemd. Ze is 16 jaar en zit in het 6de jaar van Hogwarts, Gryffindor. Ze is 1,68 en heeft een licht getinte huid. In de zomer. In de winter is haar huid bleker dan normaal. Ze heeft paars haar en grijs-groene ogen.In haar neus heeft ze een zilvere septum. Ze draagt het liefst paarse jeans en shirts die meestal een maatje te groot zijn.
Helena is aardig en vriendelijk naar haar mede leerlingen. Ze kan wel is stil en teruggetrokken zijn. En soms is ze heel hyper. Helena zal nooit een geheim doorvertellen.
Tegen mensen van Slytherin is ze wat onmenselijk. Soms schrikt ze van zichzelf over wat ze zegt of doet naar andere mensen toe. Ze is ook erg moedig. Helpt andere mensen graag. En ze heeft bijna de hoogste punten van Hogwarts. Haar beste vriend en vriend is Carlo Kannewasser.
Ze heeft een kleine leeuw als huisdier. Hij heet Goderic.


dit is Goderic





Dit is Katharina Alexandra Abercrombie.
Ze is de oudere nicht van Aïcha. Ze zien elkaar alleen op school en spreken niet veel met elkaar omdat Aïcha al wordt veroordeeld door de hele familie.
Haar bijnaam is Lexie. Ze is 17 jaar en zit op het zevende jaar van Hogwarts, Hufflepuff. Ze heeft blond krullend haar tot haar schouders, heldere blauwe ogen die soms een beetje serieus staan. Katharina draagt retro kleding en haar voorbeeld is Katy Perry. Katharina draagt met trots haar school uniform maar brengt er een kleine draai aan door een leuk plaatje toe te voegen. Of iets leuks in haar haren te doen.
Katharina is een trouw persoon aan haar afdeling en aan haar vrienden. Ze is erg bescheiden, hardwerkend, soms wat sarcastisch en erg toegewijd. Ze zet leraren op hun plek. Ze huppelt vaak vrolijk met haar vriendin Luna Lovegood door de gangen. Ze heeft een vriendje Fred Weasley. Ze hebben elkaar in de 4de ontmoet bij zwerkbal.
Ze heeft een kleine ijsbeer en hem betovert zodat hij altijd klein zal blijven. Hij heet Icecube.
Haar toverstok bestaat uit eik van 250 jaar oud in de kern zit feniksbloed.


dit is Icecube.





Dit is Gloriana Gibson. Ze is 16 jaar en zit in het 6de jaar van Hogwarts, Gryffindor. Ze word ook wel Glory genoemd door haar vriendinnen.
Ze heeft een lang slank figuur en hele lange benen ze draagt graag dure kleding. Glory heeft lange bruine losse krullen die mooi langs haar gezicht vallen. Ze heeft donkerblauwe ogen, het lijkt soms net of haar ogen dwars door je heen kijken en je ziel zien. Ze heef zwarte lijnen om haar ogen getekend en daar door is haar blik soms nogal intimiderend maar dat doet ze alleen maar om zich zelf voor iedereen te beschermen als je haar echt kent is ze redelijk verlegen, lief, bezorgd en snugger. Ze ziet het wanneer iemand liegt. Ze is makkelijk uit te dagen en schrijft elke dag in haar dagboek. Haar dagboek heeft rood leer en ze schrijft ook met rode inkt en veer in haar dagboek elke dag op dezelfde plek het hele jaar door. Bij het meer. Haar toverstok is 24 cm lang en gemaakt van rozenhout in de kern zit een Glamorgana haar met een inscriptie 'The Futur Depends On What We Do In The Present'.
Haar vriendin is Ginny Weasley, Helena Avalia McCaïl. En haar vriendje is Ronald Weasley.
Glory heeft een kuikentje als huisdier en heeft hem betoverd zodat hij altijd klein zal blijven. Hij heet Buttercup.


dit is Buttercup





Dit is Kimberly Kams, ook wel Kim genoemd. Ze is 15 jaar en binnenkort word ze al 16. Ze zit in het 4de jaar van Gryffindor. Ze heeft donker bruin zwart haar. Net tot over haar borsten. Kim heeft een hele egale blanke huid. Ze draagt graag basic kleding met veel accessoires zoals oorbellen, kettingen, elastiekjes, ringen, armbanden.
Ze is een beetje een heilig boontje. Ze word en wilt door iedereen aardig en lief gevonden worden. Ze is ook heel lief en aardig, maar als je haar iets doet dan is ze kwaat en dan heb je de poppen aan het dansen. Kim is heel moedig en verstandig. Ze luistert alleen naar wat haar verstand zegt en niet naar wat iemand anders vind. Als haar verstand zegt niet doen. Dan doet ze het niet. Meestal doen haar vriendinnen het ook niet als Kim het niet doet.
Haar toverstok is 28 cm lang en gemaakt van wilgenhout. In de kern zit eenhoornhaar.
Ze heeft geen huisdier maar wel veel vrienden. Zoals; Helena Avalia McCaïl, Ginny Weasley, GLoriana Gibson en nog andere leerlingen uit haar klas en afdeling.





Dit is Caitlynn DaLuna. Ook wel Cait of Lynn genoemd. Ze is 16 jaar en zit in het 5de jaar van Hogwarts, Slytherin. Ze is een vriendin van Aïcha.
Ze heeft lang golvend bruin haar en bruine ogen. Ze is 1,73 en heeft lange benen. Een slang lang getraind lichaam en is heel spontaan.
Ze is ook erg mysterieus, lost dingen alleen op als er iets is, is betrouwbaar, bewaard geheimen van haar vriendinnen goed en is erg zorgzaam. Ze kan goed liegen. En word door veel leraren brutaal en onhandelbaar genoemd. Dat heeft zo zijn rede. Caitlynn maakt nooit haar huiswerk en let ook nooit op in de les. Sommige leraren vragen zich soms af hoe zij haar slijmballen heeft kunnen halen al die jaren. Thuis is ze hardhandig opgevoed en vertrouwd daarom mensen ook niet zo snel. Ze is een enorm feestbeest en houdt van goede grappen uithalen bij mensen.
Ze heeft een toverstok die 30 cm is en gemaakt is van eikenhoud in de kern zit eenhoornbloed.
Caitlynn heeft veel vrienden op Slytherin. Bijvoorbeeld; Draco, kwast, Aïcha en Esme.
Caitlynn heeft een kat genaamd Widget.


Dit is Widget

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen