Zondag weer een rustige dag op de kostschool in Cardigan een klein plaatsje in het westen van Engeland. Sofia zat in haar eentje op haar kamer, omdat al haar vriendinnen, nou ja vriendinnen had ze nooit echt, iedereen vond haar raar, het waren meer klasgenoten, maar wat ze ook waren ze zaten lekker thuis bij hun ouders. Sofia had geen ouders of misschien ook wel maar ze had ze in ieder geval nog nooit gezien, daarom zat ze op deze kostschool.
Haar wangen voelden koud aan toen ze door de grote deur naar binnen liep, ze was best vrolijk want ze kwam net terug van de boerderij waar ze haar getrainde zwarte raaf gevoerd had.
Ze ging naar haar kamer om muziek te luisteren, ze was diep in gedachten verzonken toen er iemand op de deur klopte ‘post’ werd er door een chagrijnige mannenstem geroepen en Sofia stond met een zucht op en deed haar deur open ‘twee brieven voor jouw vandaag’ zei de bebaarde man ongeïnteresseerd. Ze pakte de brieven aan en deed de deur achter de man op slot. Ze ging verbaasd op haar bed zitten, normaal kreeg ze nooit post, en ze opende de eerste brief hij kwam van een meisje uit haar klas het was een kerstkaart met daarop een grappig uitziende sneeuwpop, door deze kaart herinnerde ze zich dat het vandaar 1e kerstdag was. Ze voelde zich gelijk weer ellendig en opende de volgende kaart als afzender stond er: “Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry”


Heeft iemand een idee voor een naam voor dit verhaal

Reageer (3)

  • ChipsAddict

    Deel 2 wordt gemaakt door mij (Eveline)
    :Y) leuk verhaal :'D

    1 decennium geleden
  • Tumae

    Deel 1 was door Eva btw maar ik weet ff niet hoe ik het er nog bij kan zetten :P Wie oh wie makt deel 2 romi of eveline??

    1 decennium geleden
  • ChipsAddict

    Noem je verhaal: "Poep neemt Hogwarts over" ;3

    spannend :")

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen