Foto bij Chapter 51. Best friends don't have secrets

Justins pov:

Ik speel nerveus met mijn mobiel. Uiteindelijk toets ik toch het nummer in en druk op het groene knopje. Mijn mobiel gaat een paar keer over en dat word hij opgepakt. 'Met Ryan?' klinkt er slaperig door de telefoon. 'Hey, met Justin.' 'Tizzer, Jus? Je klinkt gespannen,' merkt hij direct op. 'Wie is dat?' hoor ik een stem op de achtergrond zeggen. 'Justin,' word er snel gefluisterd. 'Ryan, was dat een meisje?' vraag ik met een grijns. 'Ehm, misschien,' stamelt hij. 'Wat is haar naam?' We lijken soms net een stel wijven, elkaar uithoren over de lover van de ander. 'Angel.' Mijn wenkbrauwen schieten de lucht in. 'Angel? Heb jij met Angel ge-' Ryan onderbreekt me. 'Nee, natuurlijk niet. Sukkel.' Ik hoor gelach. 'Dat hoorde ze, he?' Er klinkt een "hm" aan de andere kant van de lijn. 'Waarom belde je nou?' Ik bijt op mijn lip. 'Wist jij dat Chaz, nou ja, jaloers op mij was?' Er valt een stilte aan de andere kant van de lijn. 'Ja.' 'Wist je ook dat hij gevoelens had voor Faith?' 'Wacht, wat?! Chaz valt op Faith?! Ben je serieus?!' 'Ryan, geef die telefoon maar hier.' Aan de andere kant van de lijn klinkt er gestommel. 'Hey, Justin, met Angel. Ik neem het even over omdat ik het idee heb dat Ryan net een zenuwinzinking heeft gehad. Ga door met je verhaal,' klinkt de stem van Angel. 'Nou, ik was gister in het ziekenhuis en toen hadden ze bijna gezoend als Faith hem niet had tegengehouden,' vertel ik. 'Sukkel,' word er gemompeld. 'Wilde Faith zelf niet gekust worden?' 'Eerst wel en toen niet.' Het blijft even stil. 'Justin?' De stem van Ryan klinkt weer door de telefoon. 'Ja?' 'Chaz is eigenlijk altijd wel een beetje jaloers op je geweest. Je had alles wat hij ook wilde. Je was beroemd, had alle meisjes achter je aanlopen en verdiende bakken met geld. Wij stonden meestal in je schaduw, ookal probeerde je ons overal bij te betrekken. Chaz had er meer last van dan ik. Waarschijnlijk is zijn "verliefdheid" op Faith niet meer dan een bevlieging, omdat Faith je niet ziet als "Dé Justin Bieber" maar gewoon "Justin". Volgens mij wilde Chaz aan zichzelf bewijzen dat hij dezelfde dingen, in dit geval meisjes, kon krijgen als jij.' 'Denk je dat ik met hem moet praten?' vraag ik. 'Nee, hij komt wel naar jou toe. Ik moet nu gaan.' 'O, oké. Doei.' 'De mazzel.' Ik druk op het rode knopje en stop de mobiel in mijn zak. 'Justin, denk je dat het zingen nu wel gaat lukken?' vraagt Scooter. Ik knik en sta op. Met een lach op mijn gezicht loop ik de opnamestudio in, naar de plek waar ik thuishoor, achter de microfoon.

Reageer (7)

  • pemmatje

    schrijf snel verder !!!! (typing)(baby)_O_:):9~xD

    1 decennium geleden
  • pemmatje

    je verliest abos maar je hebt er ook weer eentje bij je verhaal is fantastisch je mag niet stoppen want dan ga ik in plaats van faith doood duuuussss vveeeeerrrrrdddddeeeeerrrr !!!!!!!!! (H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • Cieltje

    Super suuz schrijft weer!!!!!!
    Superrr leuk snel vrdr

    1 decennium geleden
  • BeMineX

    heb alles in een korte tijd gelezen (: verder ♥ maar ze mag niet doodgaan hoor

    1 decennium geleden
  • TubbieToast

    MIJN ABOO VERLIES JE NIET HOOR!!! Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen