'Ik weet niet hoe je het nog durft, Jake.' Selena keek hem niet aan. 'Wat?' hij tilde met zijn vinger haar kin op en zorgde er zo voordat ze hem wel aan moest kijken. Peters lichaam verstrakte. 'Wat durven?' Hij speurde haar ogen af maar vond niets anders dan walging. 'Met me dansen.' 'Ach Selena.' Zij blauwgroene ogen twinkelden door de lichtjes aan het plafond die erin schenen. 'De zoon van de hertog heeft toch zeker de eer om met de prinses te dansen?' 'Heb jij dan nog eer?' siste ze. Ze vergat dat ze nog stonden te dansen. De bewegingen gingen vanzelf. 'Auw.' hij trok een gezicht. 'Dat deed pijn. Ik deed gewoon wat ze me vroegen in de oorlog.' 'Je viel hem al te graag aan.' zei ze beschuldigend. 'Kan ik niet ontkennen.' mompelde hij. 'Over wat wilde je praten, Jake?' zuchtte ze. Dit kon best zo snel mogelijk afgehandeld worden. 'Ik wil mijn excuses aanbieden.' Hij liet zijn hoofd hangen. 'Puh.' ze trok haar neus op. 'Net zoals de vorige keer? En daarna nog erger zijn?' 'Nee.' Hij leek echt bewust te zijn van zijn daad. 'Nu echt. Sorry Selena, ik had mezelf niet in de hand. ik deed maar wat.' 'Dat was duidelijk, ja.' Ze perste haar lippen op elkaar. 'Echt, sorry.' Hij keek me triest aan. 'Ik was verliefd op jou. Ik ben verliefd op jou. ik dacht elke keer dat ik een kans bij je maakte. Dat ik je zo kon krijgen. Als ik er nu aan denk..' 'Is het geweldig smerig. En dan nog de chantage.' Ze keek hem kwaad aan. 'Ja, ik voelde dat er iets was tussen jullie twee. En dat wilde ik vermijden.' gaf hij schuldbewust toe. 'Eigenlijk was het de bedoeling dat hij het zag.' Ze moest echt van hem walgen en de herinneringen die ze zo had weggestopt, kwamen allemaal terug. 'Het spijt me zo erg, Selena.. ik-sorry. Kan je me..' ze wist wat er ging komen. 'Nee, Jake. Ik kan je niet vergeven. Het doet te veel pijn.' 'Ik weet het.' hij durfde haar niet aankijken. Alle stoerheid die hij altijd toonde, was verdwenen. 'Ik hoop alleen dat we normaal met elkaar kunnen omgaan. Ik heb de verkeerde keuzes gemaakt en ik schaam me ervoor. Sorry. Echt sorry, dat meen ik. Dat is alles wat ik wilde zeggen.' Ze knikte. Opeens werd er op Jake's schouder getikte. 'Tijd om, ik terug.'

Reageer (2)

  • HARREH

    Ik geloof hem ook niet. D:
    Verder. <3

    1 decennium geleden
  • Eef95

    ik geloof hem verdorie niet!!:@

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen