.............
.............

Accet Candle
Buiten begon het te regenen. De druppels spatten tegen de ramen en druipte daarna in treurige stroompjes naar beneden.

Toen de les al even begonnen was kwam er iemand binnen. Het nieuwe meisje, ze was totaal doorweekt. Ze liep naar de docent, mompelde zachtjes een excuus en liep naar de laatste tafel die nog over was. Achter mij en Edward.

Afgeleid keek ze naar buiten. Het leek wel of het natte weer buiten haar erg interreseerde. We moesten in groepjes van 3 gaan zitten. Normaal zouden we met Alice gegaan zijn. Maar Alice had nog wat dingetjes te regelen, dus had gepast voor deze les.

Dus zat het nieuwe meisje bij ons. Het leek haar niet helemaal lekker te zitten. Ze keek niet te veel naar ons. Toen ze dan uiteindelijk oogcontact maakte was dat met mij. Ze gaf me een blik waarmee ze me leek te waarschuwen. Nietbegrijpend keek ik terug.

We moesten het de groei en ontwikkeling van waterorganisme in de juiste volgorde leggen. Het leek het nieuwe meisje totaal geen moeite te kosten. Nog voor ik of zelfs Edward ook maar een kans hadden gekregen waren we klaar.

"Mevrouw Candle, heeft u dit al vaker moeten doen?" vroeg de docent die toevallig lang liep. "Ja, meneer." antwoorde ze met heldere stem. Dit leek voor Edward het onzichtbare teken om een gesprek te beginnen. "Je hebt je nog niet voorgesteld. Ik ben..." "Edward Cullen," maakt ze hem kort af,"En jij was Bella toch?" zegt ze en geeft me een lieve glimlach. Blijkbaar heeft ze het niet zo op Edward.

"Ja, klopt." zeg ik een tikje verbaast. "Ik ben Accet Candle." gaat ze verder. Eigenlijk alleen tegen mij.

Reageer (4)

  • xMYxAxDEVILx

    VERDER PLZZZZZZZZZ

    1 decennium geleden
  • Thundercloud

    Oehhh

    Spannend!

    Maarje wie kan Edward nou niet mogen :P

    1 decennium geleden
  • WrongxLove

    super :D
    snel verder ^__^

    1 decennium geleden
  • Natalya

    supper!!

    snel verder eh

    love it!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen