The Gift of Blood... 1 (twilight)
Ja, weer een Twilight serie.
Ik weet nog niet precies hoe het zal lopen.
Dus ook niet wat voor LOVE story het word.
Maar maak hem maar gewoon
... het begin
.......
Just
The Last First School Day
Zoals gebruikelijk na de grote vakantie is het schoolplein weer eens afgeladen met leerlingen. Voor aan aantal zal dit hun laatste jaar hier zijn.
Over het plein klinkt het vertrouwde geluid van stemmen. Mensen die niet kunnen wachten om te vertellen wat ze gedaan hebben in de vakantie. De exotische landen waar ze heen zijn geweest, de nieuwe vakantie liefdes. En natuurlijk de laatste roddels.
Ook voor Bella zal dit haar laatste jaar worden voor het Forks High School. Edward, Bella en Alice liepen met z'n drieën de school binnen, zoals de gewoonte was sinds de oudere kinderen van de Cullens "aan het studeren" waren. Ookal was het ommogelijk aan de schoon en perfectheid van de Cullen kinderen te wennen, waren zij het toch deze keer niet die de aandacht trokken. Zelfs Bella, die toch al een jaar lang het gesprekonderwerk van vele roddel's was hier op school, had er deze keer niets mee te maken.
Bella volgde de blikken van de leerlingen. Het een meisje, zo te zien nieuw. Maar één ding viel in ieder geval op, ze was anders. En vreemd genoeg kwam dat niet alleen door haar schoonheid. Haar bewegingen en gezicht uitdrukking maakten haar anders, speciaal.
Haar kleding was te vergelijken met de Cullen's. Een simpel zwarte rok tot net iets boven haar knieën en daarop een witte blouse. En om haar hals hing een rood kleurige steen. Haar huid was ivoor kleurig waar haar zwarte haren prachtig bij afstaken.
Je zag de jongens nog net niet kwijlen. Maar echt veel zal het niet gescheeld hebben. Meisjes wisselde jaloerze blikken. Maar echt veel aandacht leek het meisje niet te hebben voor iemand. Ze leek sterk gefocuust op haar boeken.
Bella keek Alice en Edward met een vragende blik aan. "Zou...?" begon Alice. "Ik weet het niet." zei Edward zachtjes. En hij wierp haar nog een blik toe. "Ze mist alleen een paar sterke kenmerken. Maar menselijk wil ik haar niet noemen." zegt hij peinzend. Ook Alice had een verwarde blik in haar ogen. "Ik weet wat je bedoelt. Maar hoe kan ze anders zo... speciaal zijn?"
Reageer (2)
Loveit
1 decennium geledenI already love it ^__^
1 decennium geledensnel verder
x D.