Foto bij 1

‘Jess!’ Hoor ik mijn moeder roepen. Zonder antwoord te geven, ren ik naar beneden toe. Ze zit met een brief in haar handen Ik doe de deur dicht en ze kijkt me met een vreemd blik aan. “We krijgen bezoek op vakantie.” Zegt ze. Ik ga op de andere bank zitten en kijk haar vragend aan. Ze geeft me de brief en ik begin te lezen.

Beste Sara Mayfield,

De ontvangen brief is geschreven speciaal naar u, omdat wij u graag iets zou willen vragen. Mijn zoon, Justin Bieber, gedraagt zich de laatste tijd niet meer zoals vroeger. Ik heb alles gedaan om hem te kunnen helpen. Iemand had mij gezegd dat het beste zou zijn als hij even zonder familie weg zou gaan, naar iemand die hij vaag of nauwelijks kent. Ze zeiden ook dat hij het best naar het park kon gaan waar u en uw familie op vakantie gaat. Ik heb op de site gekeken en gebeld naar het park, waar ik op dit moment de naam van ben vergeten. Ze hadden mij gezegd dat ik hem misschien bij uw familie zou kunnen laten intrekken, omdat u nog een paar kamers over hebt. U zult vast nog wel een beetje versteld staan dat ik u nu opeens mail, na het incidentje bij de Meet & Greet op 27 maart. Zou u hierover willen nadenken en mij misschien terug bellen. Mijn nummer staat onderaan de brief. Ik snap best dat u het niet fijn zou vinden als mijn zoon opeens bij zou gaan intrekken voor een tijdje, maar u bent mijn laatste hoop.

Met vriendelijke groeten,

Pattie Mallette.


Ik kijk mijn moeder met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ik was vroeger een fan van Justin, maar sinds hij zich zo is gaan gedragen was ik maar gestopt. Het klinkt raar, stoppen met fan zijn van iemand. Hij gaf niks meer om zijn fans, hij deed kortaf en agressief tegen interviewers. ‘Ik heb er heel de ochtend over nagedacht en ik weet bijna zeker dat jij het niet wilt, maar misschien is het wel goed idee om het wel te doen.’ Zegt ze. ‘Ben je gek, mam? Hij is een monster geworden, weet je nog toen bij die Meet & Greet? Hij viel je zo wat aan. En jij wilt zo’n persoon in huis?’ Ik begon bijna te schreeuwen. ‘Jessica! Doe alsjeblieft rustig. Ik heb het er nog niet met papa en met Alex overgehad.’ ‘Waarom zou je het eigenlijk willen doen?’ Vraag ik na een tijdje stilte. ‘We moeten hem een kans geven. Ja, ik weet wat er was gebeurd die dag, maar iemand kan veranderen. Als hij vroeger zo aardig was, waarom kan hij dat niet weer worden? Je kunt hem dan ook uitleg vragen waarom hij zo is, hoe dat is gekomen. Vragen wat de waarheid is, want ik weet dat jij het nieuws over hem hebt gevolgd en dat iedereen maar wat zei, want hun verhalen gaan een beetje te ver.’ Ik zucht. Ze had ergens een punt. ‘Hoelang wil je dat hij blijft?’ Vraag ik, voordat ik een keuze maak. ‘Ik moet het daarover met Pattie overhebben. Maar wil je dat hij komt?’ Probeert ze. ‘Ik wil hem best een kans geven, maar het hangt ervan af hoelang hij blijft.’ Er verschijnt een glimlach op haar gezicht. Sinds dat mijn moeder psycholoog is geworden wilt ze iedereen op een of andere manier helpen. Het is soms irritant maar aan de andere kant ook niet. ‘Waarom ga jij niet met hem praten?’ Vraag ik. ‘Ik wil eens weten of jij het ook in je hebt om goed met iemand te praten. En ik heb niet echt veel met onbekende kinderen.’ ‘Zo onbekend is hij nou ook weer niet.’ Ze rolt met haar ogen en loopt naar de keuken. Het is al een paar dagen vakantie en ik kan eindelijk rusten. Op 3 juli, dat is over morgen dagen gaan we naar het park in California. We gaan daar elk zomer naartoe. Het is net Centerparks alleen dan gaver. We hebben daar 2 jaar geleden een huisje gekocht, meestal moet je ze huren, maar aangezien wij daar elk jaar kwamen hadden mijn ouders het maar gekocht.

Reageer (17)

  • xMaaike96x

    ga groot schrijf pleassseee

    1 decennium geleden
  • Pinkpancake

    verder snel!!

    1 decennium geleden
  • xUnbroken

    aboo
    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • LaBrownie

    Verder ik neem abo!

    1 decennium geleden
  • Jarrell

    Snel verder!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen