Foto bij Just having fun x3

Nu waren jullie allebei stil, totdat de bel ging. Nina: "PIZZAAA!!!!!!" Je moest glimlachen en deed de deur open en nam de pizza aan en jullie gingen eten. Daarnaa ..

Tom Pov!

Je ging je snel omkleden. Okee.. pet.. vest.. zweetbandjes.. euhm.. zal ik een groene nemen? Of een paarse pet? Aaah ik weet het niet. "Neem maar die paarse pet, Tom" hoor je opeens achter je. Je draait je om en ziet Nina daar staan. "Zat je me te bespieden kindje?" vraag je nieuwsgierig. "Juhaa je staat hier al een kwartier een pet uit te kiezen" zegt ze lachend. "Ohh haha" "Nien.. vind je het echt goed? Zegmaar dat ik mee ga?" "Tuurlijk .. jij kent die mensen ook.. en ik en mijn vriendinnen mochten je niet.. jimmy wel en de rest ook wel" "Oh okee dan is het goed" zeg je met een glimlach. "Het is vandaag toch vrijdag?" "Nee donderdag.. suffie" "Oh.. euhmm we hebben morgen toch geen school?" vraagt Kim. "Nop.. keine Schüle.. 3 dagen achter elkaar.. beter!" "IDD.. zullen we de hele weekend.. feesten? Om onze tijd in te halen?" "CKER!!" roep je terwijl je al beneden naar beneden loopt. Je hoort Nina lachen. Je weet het allemaal niet meer.. je bent zegmaar faxking verliefd op haar.. maar wilt niet je vriendschap die weer sinds vandaag hebt kapot maken. Ik denk dat ik maar moet wachten haha. "Waar denk je je allemaal aan" vraagt nina aan je.. die ondertussen alweer voor je staat. "Ohh niets bijzonders ofzo" zeg je maar. "Jawel.. vertel Kaulitzzje!" zegt ze grijnzend. "Okée.. euhmm ik vond het tot nu echt een super dag.. weer met je en ik hoop dat het nog steeds geweldig wordt" "NIETS BIJZONDERS ZEI JE!! Dit vind ik wel tof om te horen hoor" zegt ze lachend. Je lacht en geeft haar een dikke knuffel en een kusje in haar nek. Ze kreunt een beetje. "Tom dat kietelt hihi" je grijnst en laat haar los. "Ben je klaar?" "Neeeee.." je loopt naar de hal en pakt een geurtje en doet die op. "Klaar!" zeg je. Ze loopt naar je toe en ruikt aan je. "Hmm.. goeie smaak heb je hé" "Iknow" en je wiebelt met je wenkbrauwen. Jullie lopen naar de deur en gaan weg. Onderweg naar haar huis.. dus dat is paar straatjes verder. "Yo Tom.. ik heb je vest en shirt nog.. en oh faxk mijn kleren liggen nog bij je" "Oh no problemo.. je mag deze wel ff lenen.. en je kleren gaan gwn de was in en die kan je een keer ophalen xD Probleem opgelost toch?" "Idd" Jullie zijn alweer bij haar huis.

Reageer (2)

  • HLoves1D

    verder!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    Tommy is soooww in lovee!!!
    snel verderrr!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen