4.
Dan krijgt Nick een sms'je.
Heej Nick,
We staan vast door de sneeuw.
Zoveel in zo'n korte tijd!
Echt jammer van Frankie.
Tot straks.
Groetjes Joe en Row
"Oei, ze staan vast," zeg ik. Nick knikt. "Dan moeten wij er maar iets leuks van maken. Niet?" zegt Nick. Ik kijk bang naar buiten, naar de sneeuw. Ik hou echt niet van kou. Nick kijkt van mij naar de sneeuw en weer terug. "We hoeven niet naar buiten hoor," zegt Nick. Dan komt Paul de kamer binnenlopen met een takje misletoe. "Heej pap, wat ga je daar mee doen?" vraagt Nick nieuwsgierig. "Ik hang het hier boven de deur," zegt Paul, "en dan kijk ik wie er dapper genoeg is om iemand te zoenen." "Maar pap," klaagt Nick, "de enige die ik kan zoenen ken ik pas een dag." "Heb jij daar problemen mee dan? Ik dacht dat jij de gene was die altijd zoende op een eerste date? Bovendien is het niks serieus. Dat snappen jij en Rowena toch ook wel, Désirée?" Ik knik. Tuurlijk snappen wij dat. Als Paul weer weg is staat Nick op. "Wil jij ook thee, Désirée?" vraagt hij. "Ja graag. En noem me alsjeblieft Deez ofzo, ik heb nogal een lange naam." Nick grinnikt en loopt onder de misletoe, net op het moment dat Rowena er ook onder loopt. Ik heb haar helemaal niet thuis horen komen. Nick zegt iets wat ik niet versta en als Rowena knikt buigt hij langzaam zijn hoofd naar voren en zoent haar.
Reageer (4)
echt super gaaf. Hou van jou story@\!
1 decennium geleden& nu ga je als de wiedeweerga (ofzo ) VERDERRRRR. anders kan k niet slapen *nephuil*
1 decennium geledennee maar ff serieus ga verderr , en vandaag nog
ps. dat wiedeweerga-dinges; dat zegk nooit
1 decennium geledenOh, en dan naar rose garden ofz. luisteren -jobroballadsZOMGWTFQWERTY
1 decennium geledenDoor jij ;W
I have got to know what I'm gonna do
ik gok op huilend naar boven rennen en iets doden.