*42
“Wakker worden slaapkop.” Hoorde ik iemand naast me zeggen. Ik knipperde een paar keer en zag Embry, Quil en Jacob naast elkaar staan. “Zo, hebben jullie de ruzie bijgelegd?” vroeg ik met een schorre stem. “Jap.” Zei Jacob en hij stak zijn hand uit. Ik pakte hem aan en Jacob trok me omhoog. “Dank je.” Mompelde ik en ik wreef nog wat in mijn ogen. “Kom, er is feest op het strand.” Zei Embry en hij pakte mijn hand vast. “Feest, ik heb geen zin in feest.” Mompelde ik. “Ja maar je moet er toch bij zijn van Billy en Elena.” Zei Jake en hij keek me spijtig aan. “Waarom is er feest?” vroeg ik. Er tegen in gaan kon toch niet, een sleutel van het huis heb ik niet en ja ik moet toch maar luisteren naar mijn eh. Ja. Nep ouders ofzo. “De Cullens zijn weg.” Zei Embry met een grijns. “En daarom is er feest?” Vroeg ik verbaasd. “Ja, de mensen hier uit La Push mogen de Cullens niet. Geen idee waarom.” Zei Jacob. Oke, vreemd. Ik vier ook altijd feest als er mensen uit een ander dorp weg gaan. Logisch. We liepen het strand op en ik zag echt iedereen vrolijk kijken. Ik liep naar Billy en Elena toe. “Waarom moet ik hier bij zijn, ik wil niet.” Zei ik en ik keek ze beide een beetje boos aan. “Christine, vier gewoon feest. Je kan jezelf niet de hele tijd afzonderen, dat is gewoon niet goed voor je.” Zei Billy. “Joh, je hebt het zeker zelf mee gemaakt.” Zei ik en ik liep weg. Oke, dat was best gemeen. Ik draaide me om en liep weer naar Billy. “Sorry.” Piepte ik en ik drukte een kus op zijn wang. “Het maakt niet uit, het is goed. Maar probeer alsjeblieft plezier te maken Christine, het zal je goed doen.” Zei Billy. “Oke oke.” Zuchtte ik en ik liep weer naar de jongens toe. “All right, lets party.” Mompelde ik. Jacob en Embry keken me met een grijns aan. “Wat gaan jullie doen?” Vroeg ik verbaasd. “Dat merk je zo wel.” Zei Embry met een gemene grijns. “NU!” riep Jake en op dat moment grepen Embry en Jacob me vast. Ze renden snel richting het water. “NEE! WAAG HET NIET!” Schreeuwde ik. “Jammer joh!” Zei Jacob en ze lieten me los. Ik viel met een plons in het water en ik voelde de kou door mijn kleren heen gaan. Ik kwam proestend boven water en keek de jongens boos aan. “Eikels!” Zei ik en ik duwde Embry omver en daarna Jacob. Ik rende snel het water uit en ging naar Quil. Ik rende op hem af en sprong boven op hem zodat we beide in het zand vielen. “Zo nu ben jij ook nat.” Zei ik met een grijns en ik krabbelde omhoog. “Niet alleen nat, maar ook vies.” Jammerde Quil en hij stond ook op. Jacob en Embry kwamen er ook bij staan en keken me met een glimlach aan. “Oke jullie kijken eng.” Zei ik en ik liep weg en ging naar Elena en Billy. “Zeg Billy ik mag vast wel op je schoot zitten.” Riep ik van een afstandje. “Natuurlijk.” Zei Billy verbaasd. Elena schudde haar hoofd en had al door dat ik zeik nat was. Ik plofte bij Billy op schoot en Billy zijn gezicht vertrok. “Je bent nat.” Zei hij. “Ja en jij nu ook.” Zei ik lachend en ik ging weer van zijn schoot af. “Wil jij ook nog een knuffel?” Zei ik tegen Elena met een gemene grijns en ik spreidde mijn armen alvast. “Nee laat maar zitten.” Zei Elena lachend en ze duwde me weg. “Hee pap heb je in je broek geplast?” Zei Jacob lachend. Ik keek achter me en zag dat de jongens me gevolgd waren. “Nee, er was iemand zo lollig om op mijn schoot te gaan zitten.” Zei Billy en hij keek me nep boos aan. We begonnen met zijn allen tegelijk te lachen. Oke, dit feest is op zich nog best wel leuk..
Reageer (7)
Hahahha echt grappig, Snel veder!
1 decennium geledenhappy Time Ik wil nog steeds Jake of Seth
1 decennium geledenSnel verder
Xx,