MAKE IT OR HATE IT trallalalaa

JUST LIVE WITH IT TOM!!
[Valentijns(L)dag!!!]

'today yea, today valentine day agrr' dacht je
je keek van je klok en zag dat het nog maar 7:45 was.. genoeg tijd om TRRRIIINNNNGGG!!!! omg wie belt er zoo vroeg aan?
je liep naar beneden en deed de deur open.. huh vaag, niemand stond er, je wilde de deur dicht doen, maar zag iets op de grond.. een roosö en een doosje .. het zelfde doosje die je altijd van tom kreeg.. zou dit van tom zijn? nee dat kan niet, hij heeft al een ander vriendin.. je pakt de roos en doosje en liep naar binnen en plofte op de bank en maakte de doos open en zag.. jaja je lieveling bonbon erin.. het was echt van tom ö waarom zou hij dat doen?? nja, als hij denkt me zo terug te krijgen heeft hij het mis! je deed je bonbon weer terug in de doos en deed die in je tas en deed vervolgens de roos ook in je tas.. je ging er wat mee doen whaha je had nu al lol met je eigen gedachte.



je vertelde romy onderweg over wat je gevonden had en wat je plan was. muhaha (6) zij vond het ook briljant. je liep de les in en zag jesse al zitten en hij grijnsde de heletijd .. omg why?

jesse liep naar je toe en gaf je een roos:'allerliefste ninaa, wil jij mijn valentijn zijn?'

jij keek naar jesse en keek perongeluk naar tom.. ooh wat keek hij jaloers naar jesse.. okée, zal ik hem gaan pesten muahaha.. jij:'natuurlijk allerliefste' je nam zijn roos aan en gaf hem een kusje op zijn wang hihi. de les was begonnen en tom keek supersjagggie voor zich uit en gaf helemaal geen aandacht aan claudia.. ö ff later was je leraares er niet, dus je kon je plan uitvoeren, maar eerst gaf je je sgatjes allemaal een knuffel. toen keek je waar tom zat en claudia. je grijnsde en liep heel rustig naar ze toe. ondertussen had romy jouw plan vertelt tegen dewi en tanja en ze keken allemaal vol verwachting wat er ging gebeuren hihi..

je stond nu voor de tafels van de tortelduifjes (6) en je had je doosje en roos in je hand die je blijkbaar van tom had gehad. want hij keek ernaa en werd een beetje bleek. jij: 'hee tortelduifjes^^' claudia en tom (nog steeds bleek):' hoii' jij: 'zoo clau.. wat heb jij allemaal gekregen van tom' claudia:'nikss' jij:' ooh niks?? maar tom toch het is VALENTIJNSDAG!! dat wist je toch?' tom: 'euhmm nou jaa.. maar ik .. had geen.. geld' *dat verzon hij dus* jij:' ooh das wel heel jammer voor claudia, maar je had wel geld voor mij, om een roos en bonbon aan me te geven.' en keek hoopvol naar de reactie van claudia.. zij:' TOM IS DAT WAAR?' tom kijkt verschrikt. clau:" TOM IS DAT WAAR ?' herhaalt ze o-0. tom :'jaa het is waar.. het spijt me' clau:' OMG WAAR SLAAT DAT OP. IK BEN JE VRIENDINNETJE EN NIET ZIJ!' ze kijkt je vuil aan maar je reageert niet. jij :' jaa tom waarom geeft je dit aan mij.. ik hoef dit niet hoor en je gooit je roos op tafel en legt de doosje voorzichtig op tafel en haalt snel de bonbon eruit. en geeft tom een kusje op z'n wang en zegt :' dankje wel ^^ ' tom bloost en zegt:'graag gedaan xD' je liep weg en lag helemaal dubbel van het lachen en de rest van de klas ook, zelfs tom o-0 clau:' OMG TOM? NINAA hoer waarom doe je zo?' jij:'WHAAT?? hoe noemde je mij?' clau :'HOER, heb je last van je oren ofzo?' jesse stond op:' hée NIEMAND EN DAN OOK NIEMAND NOEMT NINA HOER BEGREPEN!!' de meiden dew , tan en rom:' jaa ze is vet aardig, dat jij haar niet kan uitstaan' clau:' ooh moet ik nu bang zijn? voor wie allemaal? voor jullie?' en ze wees naar ons. tom stond op en liep naar me toe en zei: 'en ook voor mij.. het is uit!!' clau werd lijk en lijk bleek.. ze had naast tom niemand meer als vriend/in :' maar tom?! ik hou van je' tom heel droog:'en ik niet van jou.. en het is jou schuld dat het uit is tussen nina en mij!' jij:'whaat? heb ik iets gemist ofzo?' tom :' jaa en heel veel, maar alsjeblieft vergeef me'



moet ze tom vergeven of toch niet?

Reageer (1)

  • HLoves1D

    verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen