MAKE IT AND LEAVE A COMMENT ^^

SHAME SHAME SHAME!!
Shame Shame Shame =$

jij: maar waarom moet ik mamma zijn? romy:'omdat jij en tom heel lief zijn samen' tom en jij kijken elkaar aan en je ziet dat tom en beetje begint te blozen. dewi:' aah ze blozen allebei' de meiden moeten giechelen. jij*ooooh nee bloos ik nu ook? =|*

jullie gaan spelen en jullie hebben veel lol =D.
als jullie uit zijn.. komen jullie moeders naar jullie klas toe , om jullie op te halen je ziet je moeder, jij: MAMMAA!!! =D karim:'hée lief kindje, hoe was je dag?' jij:'heeel en dan ook wel heel leuk, ik heb nieuwe vrienden en vriendinnen' karim: 'en wie zijn dat' je wijst naar dewi, tanja, romy en tom ^^
karim:' ookkeé, misschien kan je vragen of ze mee mogen naar huis^^ om te spelen met jou? jij:'jaaaa '

dus het mag ^^ hihi en jullie gaan lekker spelen met z'n allen in je kamer en later gaan jullie koekjes bakken ^^.

OKEE!!! nu een tijdsprong.. jij (nina) bent 7 en tom 8 en je vriendinnen zijn ook 7 jaar alt ^^

____en het is vandaag_______14 februari____Dus VALENTIJNSDAG__________^^__________________________________

jij: ' tom ik zie je' en je rent naar de buurtpaal en buurt tom aan. tanja staat al een tijdje te wachten, die moet zometeen tellen als jullie gaan verstoppen. jij: 'TOM!! IK HEB JE AL GEZIEN, KOM TE VOORSCHIJN XD' je ziet tom uiteindelijk aan sjokke met zijn te grote t-shirt.. hij komt grijnzend op je af en fluistert in je oor ; ' bill, zit achter die bankje daar' je lacht en buurt bill gelijk aan, die in slaapgevallen was =| okee?? vaag maja..

*paar uur later*
naa paar potjes gespeelt te hebben zeg je: IK HEB GEEN ZIN MEER' iedereen knikt, die hebben er blijkbaar ook geen zin meer in. dewi:'ik ga naar huis met tanja, want die komt vandaag bij mij spelen ^^' en romy :'ik moet een extra lesje dansen (ze zit op streetdance, net als jij .. het is meer hip-hop dan streetdance maja) jij:'ookée dagjes ^^ ' dus tom en jij zaten alleen buiten en het was best frisjes. tom:'hée nina, ga je met me mee naar huis.. ik heb een veraassing voor je =D' jij:'oooehh... okeée' jullie lopen naar binnen en zien bill op de bank zitten .. tv kijken ofcourse en simone en gordon zijn samen weg.. valentijns vieren. tom pakt je hand en trekt je mee naar zijn kamer en laat je dan los. je gaat op zijn bed zitten en kijkt hem vragend aan. tom pakt van zijn buro een roos en een klein doosje en geeft die aan jou. tom:'nina.. wil jij mijn valentijn zijn =D' jij:'aaah wat lief =$ natuurlijk wil ik je valentijn zijn =D' je geeft tom een kusje op z'n wang en maakt het doosje open. je ziet een klein bonbon in.. je lieveling smaak ook nog. je vind het zooo lief van tom, ook omdat hij helemaal niet van chocola houdt xD. je geeft hem nog een knuffel en ziet weer dat hij bloost.. zoo cute ..

Reageer (1)

  • YARBUCKSX

    oooooh lief van tom!!


    kvin deze ook supper! snel de volgende lezen!

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen