tralallalalalalalalaalaaa =D

why i'm a mother .. and tom the father =0
Flashback

Nina P0V
jij bent 5 jaar oud en tom is 6 jaar.

jij:'mammaa.. ik vind het heel eng.. je mag me hier niet alleen laten =(' karim:'maar schatje, het is maar voor heel eventjes.. mamma moet werken en jij kan hier spelen en vrienden maken.. en als je een nieuwe vrienden heb, mag je ze mee naar huis nemen en je kamer en speeltjes laten zien okee? jij:'okee mamma, maar je moet me wel komen halen hea?' karim:'jaa dat doe ik schatje, krijg mamma nog een kus?' je geeft je moeder een kus en je loopt samen met je juf de je NIEUWE klas in. je bent hier voor het eerst OMG!! . je kijkt rond en je ziet veel kinderen met elkaar spelen en lachen. ik wil dat ook =D. je kijkt nog 'ns rond en je ogen blijven hangen op 2 kleine jongens, ze zijn precies hetzelfde ö hoe kan dat?

juf (maria):'kom kinderen, gaan jullie in de kring zitten, want ik moet jullie voorstellen aan een nieuw meisje' de juf glimlacht naar je, maar je vind het nog steeds eng. je moeder is er ook niet meer, dus je moet op je eigen benen staan.. waar ik nog maar paar jaartjes op kan lopen xD de kinderen kijken op en laten hun spullen op tafel liggen en gaan netjes in de kring zitten. je mag op de schoot van de juf zitten. juf:'zoo kindertjes, dit is nina, ze is hier helemaal nieuw, dus willen jullie wel aardig en lief tegen haar doen en haar helpen?' de kinderen in koor:'jaa jufvrouw' juf: 'goed zoo, gaan jullie maar weer verder spelen' je staat op en loopt naar de poppenkast en maakt gelijk nieuwe vriendinnen ; tanja, dewi en romy. ze zijn zoo lief =D jullie willen vader en moedertje spelen, maar niemand wilt vader zijn =(. dewi:'we kunnen tom vragen om vader te spelen, want hij kan dat heel goed en is heel grappig' jij:'tom? wie is dat?' tanja:'dat is die daar, die jongen die met autootjes speelt' jij;'maar er is nog zo'n jongen die op hem lijkt wat of wie is dat?' dewi:'dat is bill, een tweeling broertje, ze lijken veel op elkaar qua uiterlijk, maar innerlijk is anders xD ' jij :'okée, maar wie gaat tom vragen?' de meisjes:'jij natuurlijk, want jij moet iedereen nog leren kennen' je slikt heel ff :'okeee ik vind het wel heel eng hoor' de meiden:'we gaan wel met je mee' je glimlacht en loopt heel rustig naar tom. jij:' tom?' tom kijkt op en kijk je heel lief aan hij:' jaa wat is er nina?' jij:'we willen vader en moedertje spelen, alleen niemand wilt vader zijn, wil jij met ons meedoen?' tom kijkt heel bedenkelijk en kijk vervolgs naar zijn autootjes waar die meezat te spelen en kijkt je weer aan. hij:' okée vooruit, omdat jij het bent'
je glimlacht. dewi:'nina wordt de moeder en tom vader en dan zijn wij hun kinderen. jij: ...

Reageer (1)

  • YARBUCKSX

    jaah die was leuk snel de volgende lezen!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen