Ik word wakker. Kerst! Eindelijk! De dag waar ik me zo erg op verheugd had is aangekomen! Vrolijk spring ik mijn bed uit en ren naar de badkamer. Na een warme douche kleed ik me aan. Als ik voor de spiegel sta begin ik te lachen. Wat een belachelijke kerstoutfit xD! Vrolijk ga ik naar beneden. Als ik een cracker heb gegeten gaat de deurbel. Ik doe open. Met open mond sta ik naar alle Cullens te kijken, en alle kadootjes. 'wow' is het enige dat ik eruit krijg. 'heei!!' roept Alice vrolijk. 'wat doen de rest van de Cullens hier?' vraag ik met nog steeds een open mond. 'Dat hebben we stiekem geregeld met je moeder, ze vond het helemaal prima' antwoord Esme. 'okeei..' zeg ik een beetje in shock. 'Mogen we binnenkomen?' vraagt Jasper. Jasper is er ook. Mijn dag kan niet completer worden! 'Uhh, ja tuurlijk' zeg ik en ik laat ze binnen. Meteen legt Emmett alle kadootjes bij de kerstboom. 'Uitslover xD' zeg ik. 'Wat nouh' antwooord hij geïrriteerd. Dan komt mijn moeder binnen. 'Zijn jullie er al?' is het eerste wat ze zegt als ze de Cullens ziet. 'Zijn we soms te vroeg?' vraagt Carlisle. 'Nee tuurlijk niet!' zegt mijn moeder vrolijk. 'Willen jullie iets te drinken?' vervolgd ze haar zin. Emmett wil iets zeggen maar houd toch zijn mond. Edward kijkt hem geïrriteerd aan. 'Nee hoor' zegt Rosalie uiteindelijk. Pfiew,  ik was bijna bang dat Emmett iets stoms ging zeggen. 'Kom je even, Amy?' vraagt Alice. 'Tuurlijk' antwoord ik en ik loop met haar mee de gang op.  'Dit had je niet verwacht he?' zegt ze uiteindlijk. 'Neej, totaal niet!'zeg ik nog steeds verbaasd. 'Je vind het toch wel leuk?' vraagt ze met puppy-oogjes. 'Ja natuurlijk!!!' zeg ik, 'maar Emmett had jullie toch bijna verraden xD'. 'Bijna, niet helemaal :p' antwoord Alice en we lopen de kamer weer binnen.

Reageer (1)

  • JayDick

    snel verder!!!

    xD!!!

    snel verder!!!

    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen