Ik schrok wakker. Ik had een enorme stekende pijn in mijn nek. In een vliegtuig kan je niet fatsoenlijk slapen. Ik was in een uiterst oncomfortabele houding in slaap gevallen waarbij mijn hoofd tegen het raampje lag. Ik keek naar buiten. Het was al donker geworden. Ik zuchtte en dacht aan Tommy, mijn vriendje. Ik hield echt van Tommy. Hij was echt heel lief voor me. Ik zou hem echt gaan missen nu ik voor 3 hele weken in Amerika zat. Ik keek opzij. Mijn moeder lag heel schattig met haar mond open te slapen en snurkte een beetje. Wat had ik eigenlijk een geweldige moeder. Eentje die me zomaar meenam naar Amerika tijdens school. School. Ik werd al zenuwachtig als ik er aan dacht dat ik 3 weken les moest volgen op een echte Amerikaanse school. Mijn engels was behoorlijk, en ik had wel vaker een soort uitwisseling gehad met een engelse school, maar deze keer was ik in mijn eentje. Ik trok het dekentje dat ik gehad gekregen van een stewardess op tot aan mijn kin en keek naar het dvd-schermpje dat liet zien waar op de route we ergens waren. Op dit moment vlogen we ergens boven de oceaan. Ik kon het zelfs nu we in het vliegtuig zaten nog steeds niet geloven. Voor 3 weken in LA! Ik wist niet hoe deze 3 weken zouden gaan worden, maar het werd sowieso onvergetelijk!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen