Terwijl Caty zich al goed amuseerde met haar hertje, stormde er een puppy op Gill af. 'Ooooh! Wat een schatje is het!' Ze tilde de jonge golden retriever op en zei: 'Caty, wat vind jij een mooie naam?'
Het meisje draaide zich om en keek naar de pup. 'Noem hem Noah!' Ik draaide mijn ogen. Wat hebben ze toch met dat kind?
Daarna kwam er een bol tonnetje op vier poten uit het groepje te voorschijn. Zijn platte snuit bijna op de grond, alsof hij snuffelde om iets te zoeken en hij ging recht op John af, zonder te stoppen en liep recht tegen zijn benen. Mijn oog deed plots weer zeer.
De bodybuilder bukte en grabbelde het beestje achter zijn oor. Het dier liet zich pardoes op de grond vallen. 'Hey, Rakker!' zei hij grijnzend. De hond blafte tevreden en toen werd besloten dat dat zijn naam werd.
Vervolgens vloog er een enorme uil op Felicia af en ze maakte het zich gemakkelijk op haar hoofd. Het meisje schoot in de lach en doopte haar Sienna.
De volgende gelukkige was Sara. Het veulen dat op haar af kwam, was net zo onhandig als Caty's hert. En, hoe kon het ook anders, ze noemde het Spirit.
Dan was Kenneth aan de beurt. Een gevaarte met een breedte van minstens twee meter vloog op hem af, en hij dook bijna gillend opzij. Ha-ha. En toch bleef de arend niet afgeven tot hij op zijn schouder zat. Hij noemde Ken. Tja, dat had ik meer van Jake verwacht.. Over Jake gesproken, hij had een dolfijn. Een dolfìjn zeg ik je! Buiten op de binnenplaats was er blijkbaar een aquarium zo groot als Seaworld. En daar had ie het wel mee te pakken: Alle meisjes verkocht aan die dolfijn en hij blij. Dikke Australische player.
Roselynn kreeg dan weer een prachtig eekhoorntje. Het beestje had zich al een mooie thuis gevonden in een van de bomen naast het aquarium. Het diertje werd Knabbel genoemd door Caty.
Nicolas kreeg een nachtegaaltje, dat zelfs nog mooier kon zingen dan degene die ik al gezien had. Hij noemde het beestje Angelina Jolie. Geen slimme zet dus...
En de laatste die een kreeg was de grootste nerd ter wereld: Jeremiah. Zijn dier, hoe toepasselijk: een marter. Het stinkt en is irritant, perfect dus!
En ik? Niets! Buiten een boel aandacht van het meisje dat medelijden me had: Gill.

Reageer (1)

  • Eef95

    Arme Will kan hij geen postduif krijgen ofzo?
    Ik zal nu niets gemeens over hem zeggen. belooft.

    snel verder (wat mij bij het huidige tempo overbodig lijkt.)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen