Foto bij Hoofdstuk 110

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • Wiarda

    Toen Scorpius haar eindelijk los liet, wierp hij nog een korte, waarschuwende blik op Tom en verdween in de mensenmassa, op zoek naar zijn dooddoener-vader.


    Nu zeg je het alsof dat een schande is!:O
    Die Dooddoener is toevallig wel heel sexy:$

    Gister HP7 voor de tweede keer gezien, en het valt me op dat Vinrir Vaalhaar toch wel HEEEEEL erg geniaal is in die film(H)

    Sorry, moest ik even kwijt:$:$

    Het spijt me heel erg, vergeef je het me?(flower)

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    Nouzeg, iedereen zegt dat Harry cool is, en er wordt niet gesproken over de Malfidussen? Díé zijn cool!
    Vlug doorgaan hea?
    Zou je pleasepleaseplease ook een welkom van alle families willen schrijven?(flower) (Jaaah, nu heb ik het vooral over Scorpius:$ en de geweldige Draco:9~)
    Sorry, ik begin te zeuren, en me met jouw verhaal te bemoeien...
    Niet de bedoeling, het spijt me heel erg!
    Maar ik heb geen zin om het weg te halen (puh)
    Oja, ik heb met mezelf afgesproken, dat alles wat ik in coachstem zeg, in het blauw is.
    Ik weet niet hoe Amused erover denkt, misschien laat zij het zwart, maar ik doe het blauw. Amused mag best ook blauw hoor(A)
    Square! Húp twee drie vier VERDER SCHRIJVEN! Ik ga zo naar Harry Potter and the Deathly Hallows part one, en ik wil ALS IK TERUGBEN EEN NIEUW HOOFDSTUK ZIEN! Aan de slag! Kerstmis is over, familietijd is KLAAR! Andere stories komen later! James, Lily, Albus, Scorpius, Suzanna, Roos en Tom hebben je nodig! Natuurlijk nog veel meer hopeloze characters, maar ik heb geen tijd om ze allemaal op te noemen, ik moet nog wat anderen ook uitkafferen. SNEL AAN DE SLAG DUS!

    Dat was even coachachtig.
    Even een hele korte mededeling voor Square:
    Ik heb Scorpius gekidnapped(duivel) als je hem nog levend terug wil zien... Blablabla... Moet je eerst beloven dat Tom ophoepeld:$ Hij is enorm vervelend, een grotere slijmbal dan de meest verkouden Kreukelhoornige Snottifant ooit zou kunnen zijn, hij zit achter een meisje aan die dolgelukkig is met haar Scorpius en bovendien: HET KAN HEM POTVERDOMME ALLEMAAL NIETS SCHELEN, WANT HIJ ZIET ALLEEN MAAR LILY! Ik wil iets met hem doen wat héél gemeen is, alleen weet ik nog niets, maar daar kom ik nog wel op!(duivel)

    Oh god, nu lijkt het alsof ik vind dat Tom het liefdesverhaal belemmerd. Wacht, ik maak er iets anders van:

    Ik heb Scorpius gekidnapped en blablabla...
    *plaats hier het "Ik Haat Tom"stukje*
    Oh wacht.
    Doe maar niet.
    Laat hem er maar in.
    Ik zou het heel leuk vinden als hij erin bleef.
    Misschien moet Lily op allebei verliefd worden.
    En dan met beide seks hebben en niet weten wie de vader van haar kindje is.
    Leuk.
    En dan hebben ze allemaal rood haar en bruine ogen, ben je nog geen spat verder.
    Fijn.


    Hoho, het moest niet sarcastisch worden! Overnieuw!

    *plaats hier dat ene stukje daar bovenin in het rood weetjewel*
    Laatmaar.
    Laat hem erin.
    Stiekem vind ik hem heel leuk namelijk:$
    Want dan hoop ik:
    "Laat Lily nou met Tom gaan, alsjeblieeeft"
    Want dan heb IK Scorpius,
    wat mijn allergrootste droom is *zucht*
    Dus laat hem er maar in.
    Ik houd Scorpius nog wel even hier.
    Ik heb daar geen problemen mee.
    Zeg het maar als je hem nodig hebt voor je story.
    Dan stuur ik hem wel even op, oké?
    Thanx :D


    Beter, maar niet geweldig. Teveel enters.
    Maarja, beter kan ik niet, en ik ga naar HP7 met mijn omaxD
    Die gaat gillen:x
    -Xx-

    1 decennium geleden
  • 7394

    hihi
    En het leek me sowieso niet erg logisch dat Tom Scorpius' koffer zou dragen.
    zalig gwn

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Jiles

    Hahahah Harry is echt grappig!
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Harry is cuwll.
    Snel verder!! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen