Hoofdstuk 106
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
En weer haalt Eurydice de woorden uit mijn mond....
1 decennium geledenIk ben het echt helemaal met haar eens.
zou ze een verloren tweelingzus van me zijn ofzo???...James wordt, zoals al vaker is gezegd, echt lief(A)
1 decennium geledenZoals enkelen onder mij al zeggen, James is echt heel erg lief geworden! Hij is ontpopt tot het perfecte vriendje, de perfecte broer en vast ook de perfecte zoon. Nu hoef ik Scorpius niet meer in te pikken, ik pak James wel van Suzanna af, haha. Nee, even serieus, hij is echt geweldig geworden.
1 decennium geledenDat is overigens ook een heel goed aspect van jouw verhaal; de karakters verschillen van elkaar en ontwikkelen zich. Ik vind dat zelf heel erg moeilijk, maar jij doet het erg goed zonder ze te typisch te maken. Elk karakter heeft duidelijk een eigen persoonlijkheid. Vaak zijn stiekem alle karakters een beetje hetzelfde en zijn ze alleen uit elkaar te houden door de namen, maar dat is bij jou niet zo. En het is ook niet heel extreem, iedereen heeft goede en minder goede eigenschappen. Het is niet zo dat alle karakters in een hokje geplaatst kunnen worden.
De ontwikkeling van de karakters doe je ook heel goed. Het is niet dat ze patsboem een ander persoon zijn, maar ze veranderen langzaam maar zeker en die veranderingen houden verband met de gebeurtenissen in het verhaal. Kortom, ongelooflijk goed gedaan!
Ik vind de opmerking van James of ze allemaal wel ongedeerd uit de coupé gaan komen trouwens best wel geniaal. Zij moeten ook maar allemaal continu aan de Kerstgedachte worden herinnerd, ook al is het nog geen Kerst. Eigenlijk moet iedereen het hele jaar door steeds herinnerd worden aan de Kerstgedachte, maar dat terzijde.
Jammer dat we twee dagen zonder dit verhaal moeten doen! Maar je hebt het vast leuk bij je grootouders [waarom hebben ze geen computer? Zelfs mijn grootouders hebben een computer en die zijn totaal niet bij de tijd en kunnen eigenlijk ook helemaal niet met die computer om gaan]. Zo leuk dat je heel erg veel inspiratie gaat krijgen waardoor je daarna weer heel veel deeltjes online kan zetten. Ik hoop trouwens wel dat je al een klein beginnetje hebt gemaakt met hun Kerst voor Tweede Kerstdag, anders moet ik twee dagen in spanning zitten over wat er daar allemaal gaat gebeuren! Ik ben nu al allemaal scenario’s aan het verzinnen over wat allemaal mogelijk is, en als ik dat twee dagen achter elkaar ga doen, gaat het uit de hand lopen, haha x).
Quizlet zeurt trouwens nog steeds dat ik al een kudo heb gegeven. Nou ja, dat wordt wachten tot morgen dan. Kunnen ze niet instellen dat bij een beter verhaal meerdere kudo’s per dag kan geven? Dat zou heel cool zijn. Dan zou dit verhaal ongeveer honderd kudo’s per dag per persoon mogen ontvangen, zeker in vergelijking tot sommige verhalen hier op Quizlet waar bijvoorbeeld geen interpunctie wordt gebruikt en de hoofdpersonen in hetzelfde deel van 200 woorden elkaar ontmoeten en trouwen, zo ongeveer. Gelukkig zijn er hier op Quizlet ook nog heel goede verhalen zoals deze!
*bedenkt zich iets*
Weetje, ik kan gewoon voor een dag veranderen in Suzanna, dan hoef ik James niet in te pikken. Dan is iedereen blij. *is helemaal tevreden met zichzelf door het vinden van deze geweldige oplossing*
Trouwens, ik ga weer even met complimentjes strooien, ik vind het heel goed hoe je de POV’s gebruikt. Sommige stukken overlappen, maar toch wordt het niet saai of krijg ik het idee dat ik het al heb gelezen. En je wisselt de persoon vanuit wie je het schrijft goed af. Ik vind het echt knap van je.
Wauw, ik heb vandaag plezier in lange reacties geven of iets in die richting of zo. Nou ja, je wordt er vast blij van en daar gaat het om, nietwaar? Ik hoop in elk geval dat je er blij van wordt, anders doe ik dit best wel voor niets, haha.
In elk geval moet jij heel snel verder gaan met dit overfantastische [is dat een woord?] verhaal<3
xx
James word steeds leuker!!
1 decennium geledenSnel verder
sorry dat ik zo lang geen reactie heb gegeven maar ik kon het verhaal een tijdje niet lezen want ik had het veel te druk met school en kunstschaatstrainingen
1 decennium geledenverder
<33333