Foto bij Hoofdstuk 105

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Amused

    Pff, dingske (ik weet de naam niet) heeft langere reacties als ons..
    maar ik ben veel te moe om langer te maken
    dus ik zeg maar gewoon
    GO SQUARE, snel verder, GO SQUARE

    1 decennium geleden
  • Eurydice

    Awww, bedankt^^ Nu voel ik me gemotiveerd om weer een lange reactie te geven (: [verwacht maar niet zo'n lange als vorige keer, die was belachelijk lang. Had gewoon veel te vertellen, denk ik. Of gewoon te veel tijd en niets te doen, haha]

    Ik vind Albus nog steeds zielig. Als in écht heel erg zielig! Ik zou het niet volhouden als ik in zijn situatie zou zitten, denk ik. Een verliefdheid die iedereen af gaat keuren als ze er van horen. Je liefde die ook verliefd op jou is, maar denkt dat jij met een ander hebt lopen flikflooien waardoor hij/zij je negeert. En dat terwijl jullie dezelfde vrienden hebben.. Jeeez, ik zou van de astronomietoren gesprongen zijn ;o [Of dat misschien nog net niet, maar ik zou niet meer normaal kunnen functioneren].
    Het is heel lief van hem dat hij zich opoffert voor de rest van zijn vrienden om er voor te zorgen dat zij alsnog een leuke treinreis hebben [hoewel ik vind dat er wel iemand naar hem moet gaan zoeken of zo, anders vind ik zijn vrienden niet lief ;o Ze moeten hem toch wel missen als hij een hele reis niet bij hun zit? Of het in elk geval wel merken?] Gelukkig zijn James en Suzanna zo lief om bij hem te gaan zitten.
    En Albus heeft gelijk, die Kerst kan best wel een fiasco worden. Iedereen moet maar heel goed de Kerstgedachte in zijn achterhoofd houden voordat er een duel uitbreekt.

    Stiekem vind ik het wel grappig dat het juist met James allemaal goed is. Hij is de grote zorg, zoals Albus in dit deeltje zegt, en bij hem loopt zijn liefdesleven nu op rolletjes. You know, Suzanna is niet zijn nicht of de dochter van zijn vaders aartsvijand. En er is naast Suzanna niemand verliefd op hem. Vergeleken met zijn broer en zus heeft hij het gemakkelijk x) En dat terwijl je juist zou verwachten dat het bij hem mis zou lopen. In ieder geval, ik zou dat verwachten. Hij heeft zelfs een romantische kant ;o [een paar deeltjes terug, toen hij met Suzanna over Kerst praatte].
    En dat vind ik leuk, dat in dit verhaal het allemaal net iets anders loopt dan je zou verwachten :Y)

    Ik vind trouwens nog steeds dat het goed moet komen met Kerst. Of misschien niet alles, want dat zou een beetje heel erg 'patsboem-en-iedereen-is-happy' zijn, maar misschien wel tussen Albus en Roos ? *pruillip* Ik vind Albus zo aandoenlijk! [ja, ik blijf het maar herhalen, want dat is nou eenmaal mijn mening]
    En ik hoop dat Scorpius de combinatie van Harry Potter + het Nest + Kerst overleefd. Anders mag hij nog altijd bij mij Kerst komen vieren ^^ En als hij het héél erg nodig vindt, mag hij zelfs Lily meenemen. Maar dan moet hij dat wel heel erg nodig vinden. Alleen als hij anders niet komt, mag hij Lily meenemen x) Of nee, laat maar. Zij zijn te veel meant to be om mij Scorpius af te laten pakken. [Anders verlaag ik me tot het niveau van Tom, haha] [Eigenlijk is Tom ook wel heel zielig. Verliefd zijn op een onbereikbaar persoon. Jammer voor hem x)]

    Ik verheug me trouwens sowieso op de Kerst omdat ‘het Gouden Trio’ er dan is. Toch? Vast wel. Harry kan vast niet zonder Hermelien en Ron (: En anders Ginny vast niet zonder haar broer. Ik vraag me namelijk af hoe je hen neer gaat zetten, al die jaren na de strijd tegen Voldie. Volgens mij heb je in het begin heel kort ze iets laten zeggen, à la twee zinnen misschien voordat ze de Express in gingen. Maar misschien komen ze bij kerst wat meer aan bod [a]?

    Trouwens, het groene knopje doet het niet meer! [Melding: Je hebt deze story al een kudo gegeven!] Wat ongelooflijk flauw. Quizlet wil niet dat ik die knop mishandel. Nou, dan moet de rest maar heel veel kudo’s gaan geven, niet?

    Oké, deze reactie is weer heel erg lang. Misschien niet even lang als de vorige, maar hij komt in de buurt [of misschien is hij eigenlijk wel even lang]. Nu voel ik me levenloos, haha.

    Snel verder<3
    xx

    1 decennium geleden
  • OpenOcean

    Verderr! <#33333

    1 decennium geleden
  • Readingbitch

    verder

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Love it!
    Maar het moet wel goedkomen voor kerst!
    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen