Hoofdstuk 104
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
had ik me net voorgenomen om een lekkere lange reactie neer te zetten.. Zegt Eurydice eigenlijk precies wat ik ook wilde zeggen...
1 decennium geledenDus daar gaat je lange reactie...
Ik vind trouwens dat als Harry boos word, hij niet moet zeuren.
ik ga snel verder lezen!
Oeh, ik heb al een tijdje niet meer een reactie geplaatst op jouw verhaal. Je verhaal is nog steeds geweldig hoor, alleen zat ik een soort van in Parijs en kon ik daar niet internetten x) Wat wel erg jammer was, aangezien ik dus een tijdje zonder jouw verhaal moest doen. Maar ik heb het overleefd, en had net lekker veel deeltjes om te lezen [en je hebt net beloofd er vandaaag nog twee te activeren, wat mij nog even extra blij maakt ]. Sigh, me loves this story<3 Kan je er niet gewoon voor eeuwig mee door gaan? Dat er gewoon geen einde komt? Dat ik nog heerlijk lang van dit verhaal kan genieten?
1 decennium geledenIk vind Sam en Danny zielig. Ze waren zo leuk samen. En het is heel ongemakkelijk om dezelfde vrienden te hebben als je ex. Sowieso voor de vrienden [als het een hevige ruzie is moet je kanten gaan kiezen en dat soort drama], maar al helemaal voor de exen aangezien die continu met elkaar opgescheept zitten. Ik vind het echt naar voor ze dat ze nu al die uren naast elkaar moeten zitten. Ik zou het niet kunnen.
Ik vind Tom trouwens niet leuk. Oké, hij is wel aardig en alles, maar Scorpius en Lily zijn veel te leuk samen! Tom moet daar helemaal niet tussen willen komen. [en hij kon best een plekje opschuiven waardoor Sam en Danny niet naast elkaar hoeven te zitten]. En ik snap niet dat Lily dat niet door heeft. Ik vraag me trouwens af hoe ze zou reageren wanneer ze dat wel door heeft. Best wel ongemakkelijk als een van je beste vrienden verliefd op je is en jou en je vriendje uit elkaar probeert te drijven [dat van zeggen dat Scorpius misschien beter niet met Kerst naar het Nest kon komen, vond ik heel laag & lullig!]
Oke, ik heb weer even veel lopen lullen. Eigenlijk verdien je nog langere reacties. Eigenlijk hoort elke reactie ongeveer even lang als jouw verhaal te zijn, haha, met daarin opgesomt wat er allemaal geweldig aan is. Ik vind stiekem dat iedereen zulke lange reacties achter zou moeten laten. Dan zijn de reacties pas jouw verhaal waardig
Trouwens hè, [daar gaan we weer], ik vind Albus echt zielig! Ik vind het zo sneu dat Roos niet meer met hem wil praten. Oké, ik zou ook op mijn hart zijn getrapt als ik zo'n foto zou zien en alles, maar ik zou wel met hem gaan praten als hij dat wilt. [Of in elk geval, dat neem ik me nu voor. Misschien zou ik het niet doen als ik echt in die situatie zou zitten, maar laten we dat even vergeten.] Ik vind dat het allemaal goed moet komen met Kerst. Ik heb nu ook al twee ruzies bijgelegd, en het is nog niet eens Kerst ^^. Als ik het kan, kunnen zij het ook. Zeker aangezien ze nu bij elkaar in ene niet al te groot huis opgescheept zitten.
Ooooh, trouwens, ik wil weten hoe Harry reageert op Scorpius! Of hij überhaupt wel weet dat hij zometeen op de stoep staat. Ik vind dat hij zich in de hand moet houden met Scorpius & Lily erbij. Hij moet gewoon maar accepteren dat ze samen zijn, want ze zijn meant to be, een match made in heaven of hoe je het ook wil zeggen. Puh.
Ik wil trouwens ook wel weten of Draco Scorpius überhaupt wel laat gaan.
Nou ja, zoals je ziet heb je genoeg reden [vind ik] om maar weer eens een deeltje te activeren. Ik ga ondertussen het groene knopje mishandelen.
Ik vind dat we jou trouwens een keer de Top Vijf in moeten kudoën! Je verhaal is echt heel erg goed en dat mag iedereen weten. Eigenlijk moet ik met de rest van de lezers samen een actie opzetten om dit verhaal daarin te krijgen, haha.
Activeer alsjeblieft heel erg snel dat volgende deeltje [en die daarna, en die daarna, en die daarna, enzovoorts..]
xx <3
Leuk!!
1 decennium geledenSnel verder!!
1 decennium geledenSnel verder!