Na een tijdje merkten we dat dit enkel een enorme binnentuin was en dat het geen nut had om er nog te blijven, dus gingen we maar naar binnen.
Net een stelletje ondekkingsreizigers! En ondertussen dat we naar binnen gingen, stompte die Jake me ruw tegen mijn schouder en duwde de schoen in mijn handen.
Hij had écht iets tegen me. Tja, zijn keuze, mist hij de fun maar.
Na een tijdje lopen kwamen we in een kamer, die blijkbaar de kamer was waar de 'goden' ons voor het eerst gebracht hadden.
'He, dit is de kamer waar ik terecht gekomen ben.' zei Nicolas. 'Ik ook...' mompelde ik er zacht achteraan, net als al de rest.
Maar nu waren er nog anderen in de kamer.
Er stond een klein meisje, een echte nerd, een soort overtrainde bodybuilder en een volwassen vrouw die al zag aankomen dat ze voor heel wat stond met al die tieners. Kenneth en Sara leken opgelucht toen ze haar zagen.
Het jonge meisje hield haar teddybeer stevig tegen zich aangeklampt en keek met grote, bange ogen om zich heen.
'AAH!! Hier zijn ju.. jullie!' riep een stotterende en hikkende man achter ons, waarmee hij een walm van alcohol met zich meebracht. Het kon nog niet geweldiger.. Met een doffe dreun zette hij de fles rode wijn die hij vasthad op tafel. 'Ja, ik moest jullie wel zeggen wat te doen. Volgens mij willen ze gewoon van me af. Stel jezelf maar gewoon voor en zeg waarom je hier bent.'

Reageer (1)

  • Eef95

    Kon je nu echt geen andere foto vinden voor bij dit deeltje?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen