Hoofdstuk 2
"1BB (Klas 1 Dubbel-Berry, op deze school doen we niet aan VWO, HAVO, VMBO etc. )
Laura Caiomhe Dancé
Laura is 14 jaar, werd dit jaar voor het eerst toegelaten op EBH.
Laura is dol op dansen en is best verlegen en stil.
Laura is veder het liefste meisje op de wereld,
Haar Merktatoeage zijn balletschoentjes omdat haar familie bij het dansen hoort, Laura heeft krullend bruin haar, heeft bruine ogen, ze is blank en is 1.60 lang.
Avali Elpída Sportes
Avali is ook 14 jaar, ze is in groep 3 blijven zitten waardoor ze nu een jaar later naar EBH kon.
Avali is erg onzeker en verlegen ze houdt van gitaar spelen en volleyballen, haar merktatoeage is een prachtig teken.
Avali heeft blonde krullen en blauwe ogen.
Claire Denyah Cheval
Claire is 16, door haar eigenwijsheid en hyperheid is ze al 2x blijven zitten, dit is haar 3de keer in klas 1.
Claire houdt van avontuur en is wel aardig alleen te snel boos.
Claire houdt van shoppen, piano spelen en hardlopen.
Claire is 1.70 lang, heeft lang bruin haar en prachtige bruine ogen ze loopt altijd in de laatste mode.
Haar Merktatoeage is een paard, omdat iedereen in haar familie wel iets met paarden heeft.
Ciara Yue Wolffox
Ciara is 13 jaar net als Rae is dit haar eerste keer op EBH en is ze nooit blijven zitten.
Ciara is erg eerlijk en spontaan,
Ciara is dol op surfen en shoppen ze is erg muzikaal.
Ciara's Merktatoeage is een soort symbool dat lijkt op een wolf en een vos, dat komt omdat mensen zeggen dat in het verre verleden de familie Wolffox bestond uit wolven en vossen.
Ciara heeft lang bruin haar en licht bruine ogen, ze is 1.58 lang, haar kleding is erg kleurrijk.
Mei-Lan Ai Chicho
Mei-Lan is 13 jaar, dit is haar eerste keer op EBH.
Mei-Lan is erg verlegen ze zegt nooit wat en verschuild zich meestal achter haar lange bruine haren.
Mei-Lan woont in een soort van Chinees villa, haar merktatoeage is een chinees teken dat liefde betekend,
Mei-Lan heeft een Aziatisch uiterlijk ze heeft een getinte huid, bruin lang haar en bruine ogen.
Myabel Evollin Smiths
Myabel is pas 11 jaar oud, maar heeft op de basisschool groep 3&6 overgeslagen omdat ze daar te slim voor was.
Myabel is een betwetertje en heel slim.
Ze houdt van het pesten van minder slimme kinderen en het doen alsof ze mega populair is.
Haar merktatoeage is een boek (hoe zou dat nou komen?).
Myabel heeft een rond brilletje en draagt haar lange blonde haren in 2 hoge staarten ze draagt meestal gewoon een soort van schooluniform in het bruin.
Hope Luna & Faith Moon Bells
Hope & Faith zijn een tweeling, ze zijn 13 jaar oud.
Hope straalt heel veel kracht uit en tegen haar kun je gewoon niet gemeen doen of liegen. Hope heeft het heel snel door als je je niet lekker voelt.
Faith is de slimme ze is ontzettend slim en kan meestal aan je gezicht zien wat je van iets vind.
Faith en Hope zijn net 2 druppels water op hun haar en ogen na, Faith heeft bruin haar en groene ogen, Hope heeft blond haar en blauwe ogen.
Hun merktatoeage's zijn halve hartjes met daarin de naam van de andere tweelingzus.
En ik Rae natuurlijk "
Reageer (1)
Leuk, snel verder alsjeblieft!
1 decennium geleden