leyna gaat ons voor haar appartement in. groot. is iets wat door me heen schiet,ik heb gelezen dat apartementen vaak klein zijn.
America daarintegen mompeld "zo klein..." in mijn oor. ik poke em zactjes in zijn zij en hij glimlacht breeduit.
we lopen achter Leyna aan haar kamer in waar ze haar kast al aan het plunderen is. ze gebaard ons te gaan zitten.
ik plof neer op haar bed en alfred gaat op haar bureaustoel zitten.Leyna gaat rustig verder met zoeken. uiteindelijk vind ze een pakketje met samengebonden kleding en geeft dat aan mij.
ik bekijk het grondig. ik weet niet goed waar ik mee moet beginnen. zorgulgig bekijk ik het pakketje en besluit te beginnen met de spijkerbroek. ik trek mijn eigen,nette,zwarte broek uit en trek de spijkerbroek aan. het zit best lekker,maar ik zal er toch nog aan moeten wennen. het blijft natuurlijk zo dat ik mensen aleen in dit soort broeken heb gezien als ze hadden besloten casual te gaan,en dat gebeurd niet heel vaak.ik pak ook het in het paketje gepakte t-shirt. alfred,die toekijkt,begind daarop hard te lachen. het shirt is wit,met in et blauw de Amerikaanse vlag erop. ik ben meteen verkocht en trek het zonder aarzelen aan. nu nog dat vest erover,en ja,dat moet het worden.
ik kijk in de grote spiegel aan de wand en besluit dat ik er goed uitzie om daarna in de lag te schieten om Leyna's bedachtzame blik op alfred. Alfred zelf,die het ook ziet zet een zeer grappige bedachtzame blik op.
"America..."
leyna kijkt hem plagend aan
"je zal je ook om moeten kleden"
alfred's blik maakt goed duidelijk dat hij daar Hélemáál geen zin in heeft.
"komop alfred,zo erg is et niet"
dat was het enige wat hij nodig had. hij knikt.
"Goed. maar ik wil geen vrouwenkleding aan"
Leyna lacht
"Tuurlijk niet,je kan de kleding van mijn vriendje aantrekken. ik denk dat je dat wel past"
ze duwt doorzoekt een ander gedeeltje van de kast en haalt er een stapeltje kleding uit voor America.
"De badkamer is hier rechtdoor,daar kan je je omkleden. Ik hoef Florida niet te zien"
america loopt naar de badkamer en ik begin met Leyna een gesprek.
"hoe heet je vriendje?"

Reageer (2)

  • XblackXnekoX

    Haha flee voor Florida xD

    1 decennium geleden
  • Fennec

    ik hoef florida niet te zienxD
    geniaaaaaaaaaaaaal!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen