Hoofdstuk 1
Deel 1
De bel ging...
Bella keek op van de tv en liep nieuwsgierig naar de voordeur, daarachter stond een misdadig knappe jongen.
hij was iets langer dan Bella. 'ik ben je nieuwe buurjongen' zij hij.
'Hoi' stamelde Bella verlegen. 'mijn naam is Andrew, hoe heet jij?'.
'Bella', zij Bella snel.Ze moest nu snel iets zeggen, hij mocht niet weggaan!. 'Zal ik je de buurt laten zien, Andrew?' vroeg ze met overslaande stem. Andrew knikte en glimlachte naar haar.
Bella lachte opgelucht, dit was een goed begin.'Eh.. de tv!'ze zette zonder problemen haar lievelingsprogramma uit.
Even later liepen ze samen de straat uit. Rode, gele, en bruine blaadjes dwarrelden door de lucht, het was een warme herfst namiddag.
'Kijk' Andrew wees naar een groot wit huis met een glanzend zwart dak,'daar woon ik'. 'mooi huis!'zij Bella.
'ik zal je het bos laten zien, heb je een hond die nog uitgelaten moet worden?', 'een golden retriever!' zij Andrew enthiousiast. Hij haalde zijn hond op en even later liepen ze met z'n drieen door het bos.
'Hij is echt mooi!'zij Bella, 'wie is mooi?' zij Andrew met een brede grijns .'je hond.. hoe heet hij eigenlijk?', 'Jude' zij Andrew.
Bella richtte zich tot Jude en zij 'je bent bijna net zo knap als je baasje'. Andrew haalde zijn hand door zijn haar als een mannelijk model, en knipoogte naar Bella. Ze kwamen bij het mooie oude bos aan. bladeren ritselden onder hun voeten, en landden op hun haren en kleren.
Er zijn nog geen reacties.