Je deed de deur open en je kwam in een soort mini bios in mooie kleuren, paars, rood, groen, oranje.
Je mond viel open want je had enkel plaatjes van dit soort dingen gezien.
Je liep verder en ging links, je deed een deur open en kwam in de meest vreemde ruimte ever!
Er stond een bed middenin een zwembadje! met een freaking flatscreen dat uit een kastje omhoogrees!


Felix:Dit is de gastkamer

Jij:Gast kamer? waar is de normale slaapkamer dan?

Hij pakte je hand vast en scheurde door allemaal andere mooie kamers naar een ouderwets, toch dankzij de felle kleuren modern uitziende slaapkamer.
Nice!
Je verkende de kamer en zag een inloopkast en een enorme badkamer die voornamelijk bestond uit een gigantische jacuzzi! en een gigantische wasbak met extreem veel kastjes waar je rotzooi in zou kunnen proppen.

Jij:Holy turtles! en Lay heb excact hetzelfde!?

Felix knikte net zo enthousiast als jij was.
Je rende verder het gigantische appartement door, want ja, je kon het geen kamer meer noemen!
Je rende verder en kwam uit bij een soort mini bibliotheek, het stond vol met boeken!
Je ging nog steeds verder en kam bij een soort computer kamer die volstond met allerlei vreemde apperaten.
Je ging de volgende kamer in en zag instrumenten staan! wauw! je kon niks bespelen maar je had nu toch eeuwig de tijd dus nu was een goeie tijd om te leren!
Je rende de kamer uit, en zag dat Layla ook net uit de hare kwam. Jullie begonnen beide te springen en keken naar de privésuite, jullie gingen er gelijk in, het was een soort ultra moderne mini woonkamer!
Jullie gilden en gingen daarna elkanders kamer bekijken.
Bij haar was echt haast alles blauw! erg mooi!
Daarna gingen jullie weer naar elkaar toe en sprongen en dansden.

Felix:Vinden jullie het leuk? xD

Jij,Layla:No, we hate it!

Jullie dansden nog even en waren daarna gewoon erg blij, Felix legde daarna uit wat jullie in het eerste jaar zouden moeten doen.
Voornamelijk de wet leren en oefenen met gaves en oefenen met vechten.
Daarna zouden jullie met missie's mee mogen.
Hij gaf jullie je kettings en ieder een brief.

Felix:Daarin staat jullie rang, als jullie het weten kunnen jullie met mij mee en dan kunnen jullie je kleur zwart qua mantel gaan halen. je zult zien dat de ene mantel lichter of donkerder is als de andere

Je snapte er niet veel van, maar maakte je brief wel gewoon open.

Jij,Layla:Wth is 'Comandante rango due'?

Felix:Commandant rang twee! wauw! nice! Aro vind jullie dus echt belangrijk! kom mee! jullie mantels liggen al klaar!

Jullie gingen met hem mee, nog steeds verward en niet precies wetende wat er nou zo goed was aan ´commandant rang twee´.

Reageer (4)

  • JayDick

    snel verder!!!
    ik vind dat bed middenin dat zwembad freaking cool!!!!

    snel verder!!!

    Xxx

    1 decennium geleden
  • Muffintje

    serieus we hate it nouw goed!!!!!!!!!! dit is de bestee kamer ever want hij is BLAUW!!!!!!!!!! en jeej die matels zijn echt freaking mooi (A)

    1 decennium geleden
  • Demonio

    Ik ben totally in love met die kamer....
    Echt geweldig verhaal!! nU AL!!

    1 decennium geleden
  • BusraLutz

    VEDERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    AWWW FELIX IS LIEF HAHAHA
    OHH INDERDAAD DEMETRI EN ALEC KIJKEN HELEMAAL IN ME ZIEL.
    BUT DEMETRI IS MINE!!!!,

    SNEL VEDERRRRRRRR.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen