Aro:Tja,Ze hebben dan ook beide uitzonderlijke gaves,Beide met de elementen, en water en aarde zijn geen tegenpolen.
Erg bijzonder, zouden jullie je bij ons willen voegen?


Aro vroeg dat zomaar ‘Out Of The Blue’ en je wist niet wat je moest zeggen.

Jij:Bij de Volturi??

Aro: Ja! natuurlijk! Of zouden jullie liever eerst de wereld verkennen en jullie kennis uitbreiden ,Of... Nou niet echt mijn favoriete keuze, jullie zouden misschien bij een vaste familie kunnen gaan, zien hoe dat is?

Layla: ow nou.. ehmm.. ik weet het niet..

Jij: Nou Lay.. op zich staat het me wel aan..

Layla: Mij ook wel..zullen we gewoon??

Jullie keken van elkaar we naar een wel heel erg hoopvolle gezicht van Aro.

Jij: Jahoor?

Die verschrikkelijke irritante enthousiaste brede glimlach kwam weer op zijn gezicht.

Aro:Geweldig! Jaaaane!!! breng Layla en Cera naar hun nieuwe vertrekken!

Je wou je vinger in je keel steken van zijn enthousiasme, het was gewoon echt misselijkmakend!

Maar er kwam niemand aan.

??:Jane is net samen met Heidi het eten regelen

Aro:Ow, Demetri, Felix? nemen jullie ze dan mee?

Je keek achter je en zag 2 jongens knikken.
De 1 was best wel groot en gespierd met kortig haar.
De ander was iets kleiner maar wel gespierd en iets langer haar met iets gel.
Jij en Layla volgden ze, blij dat je weg kon van Aro, door allerlei gangen van verschillende maten, jullie moesten zelfs een keer over een klein gat heen springen.
Waarvoor precies?

?:Als mensen zo ver komen dan kunnen ze niet verder, zo zijn we nog zekerder dat we niet worden ontdekt

??:Dat is het eerste dat je zegt en je stelt je niet eens voor??
Felix, aangenaam!


De andere jongen, die wel Demetri moest zijn, rolde met zijn ogen. Die beweging kende je maar al te goed van Layla.

Layla:Ik ben Layla, dus dat is dan natuurlijk Cera, en jij bent natuurlijk dan Demetri?

Hij knikte en liep verder.
Felix, die nog steeds achterstevoren liep omdta hij voor jullie liep begon verder te vragen.

Felix:Waar komen jullie vandaan? hoe oud zijn jullie? wat is jullie achternaam? hoe heeft Aro jullie gevonden? zijn jullie nog newborn?

Jij:America baby! 18, Ëarendil, in een straatje en ja

Layla:Amerika, 18, Holties, in een straatje en ja

Felix:Wow! Man wat een geluk dat ie jullie vond! stel je voor dat julie die hele straat hadden uitgemoord!

Jij:Lol, toen waren we nog mens hoor! Aro heb dit gedaan

Demetri:Echt? vreemd...

Felix:Stel je voor dat hij eens iets non-vreemds doet! dan gaat de wereld ten onder!

Je begon te lachen, hij had gewoon hartstikke gelijk.

Layla:Jeez, get a room

Felix:Nou straks hebben jullie er 1! en ze zitten naast elkaar! wel even gescheiden door een voor jullie privé gebruik suite! lekker luxe he!

Jij:Awesome! he zeg Felix, nu je zoveel over ons weet wil ik ook wel iets over jou weten mannetje!

Felix:Ask away Rudolf

Jij:Ik heb geen rode neus, toch? het is eeuwen geleden sinds ik een spiegel heb gezien..
Hoe oud ben jij? als vampier en mens graag. hoe ben jij gevonden?


Felix:Ik ben ongeveer 189, en als mens zo'n 19, ik was altijd al te groot voor me leeftijd.
Caius had me gevonden, het was in Japan, daar was ik terug gegaan, ik ben daar namelijk geboren, met gewoon amerikaanse ouders maar daardoor spreek ik de taal wel.
Maar evengoed, ik was net aangevallen door een bende en was haast dood, Caius had al veel gedronken en doode me daardoor niet en liet me gewoon veranderen, daarna nam hij me gelijk mee naar Volterra waar me alles werd uitgelegd en sindsdien ben ik hier!


Layla:Oewh Japan!

Demetri:We zijn er, het zijn 2 haast identieke kamers, de kleuren zijn enkel anders.
De 1 is een mengeling van haast alle kleuren blauw en de ander is met heel levendige kleuren


Je wist dat je de blauwe kamer wel kon vergetren, Layla was gek op die kleur, jijzelf was toch meer van het levendige.
Je zag Layla naar de blauw achtige deur stormen en hem openrukken en gelijk begon te gillen van blijdschap, de kamer was dus mooi blauw ^^.
Je huppelde naar de oranjege deur en deed die ook open.

Reageer (3)

  • JayDick

    jeeeej!!!

    een nieuw verhaal!!!

    snel verder!!!

    Xxx

    1 decennium geleden
  • Muffintje

    hahahah jeeej een nieuwe ons verhaal haah hen en ik he btoch mezin gekregen xD jeeeeej en man hoe vaak heb ik wel neit al met me ogen gerold xD JAPAN!!!!!!!!! BLAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLAUW het is BLAUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!xD BLAUW!!!!!!!!!! ik ga nsel verder lezen xD

    1 decennium geleden
  • Demonio

    Jeeh!!
    Een nieuw Layla en Cera verhaal!*glunderenede oogjes*(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen