Ze gingen op de grond zitten. Andrew had een pen en papier op zijn schoot liggen en Bella aaide Jude zachtjes over zijn rug.
'laten we beginnen bij het doel', stelde Andrew voor. Bella knikte instemmend.
'om Hinde te bevrijden moeten we weten waar de stroper haar verstopt heeft'.
'Dat vragen we aan Hert' zij Bella.
'Als we weten waar ze is, leiden we de stroper af' voegde Andrew toe.
'goed plan agent.A' zij Bella gespeelt. Andrew gooide een kussen naar haar en grijnsde. Jude schrok op en blafte. Andrew kreeg een idee. 'de stroper is toch bang voor honden?' Bella knikte, een vals glimlachje verscheen op haar gezicht. 'nu moeten we alleen nog bedenken hoe we het huis binnen komen' zij ze.
Andrew dacht diep na en zij uiteindelijk:'we doen alsof we wandelaars zijn die toevallig langs zijn huis liepen, en we vonden het huis zo mooi dat we graag een rondleiding wilden'.
ze hadden een plan, nu werd het tijd om hem uit te voeren.
Andrew en Bella liepen naar buiten, het was koud en donker. De maan was halfrond en een rukwind speelde met hun haren.
opnieuw had Bella vlinders in haar buik, deze keer van de zenuwen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen